ربات حمل بار شرکت هوندا

علمی و تکنولوژیرباتیک

- 97/10/15
ربات حمل بار شرکت هونداRoboCas یک ربات باربری فوق العاده جذاب است که می‌تواند شما را با فضای بزرگ و قابل تنظیم خود دنبال کند، این ربات اساسا، یک خنک کننده خودکار با چشمانی بزرگ است. هوندا می‌ گوید این ربات در صورتی که ماشین ندارید یا هنگام رفتن به خرید یا پیک نیک تمایلی به استفاده از خودرو ندارید، بسیار مفید خواهد بود. فقط یک مشکل وجود دارد؛ هنوز مشخص نیست که RoboCas از مرحله مفهومی عبور کند.
به گفته شرکت سازنده این ربات توانایی حمل و نگهداری نوشیدنی ها و غذاهای سرد و سرو کردن آن ها را دارد. این غول حمل و نقل اعلام کرده است که RoboCas در هر صورت تولید خواهد شد و پایگاه Verge نیز یادآور می‌شود که نمونه اولیه نشان داده شده در نمایشگاه توکیو ساکن و بی حرکت بود و دارای یک تبلت ویندوزی بود که به طور غیر متعارف در پشت آن قرار داشت. ما قابلیت‌ های کامل این ربات را نمی‌دانیم، اما سوال این است که آیا این مدل به عنوان یک مدل تولیدی، مقرون به صرفه خواهد بود یا خیر.
با این وجود، این ایده جذاب است. هوندا فقط در حال برنامه‌ ریزی برای تولید خودروهای خودران نیست و استدلال می‌ کند که رباتیک می‌ تواند نیاز به استفاده از خودرو را در شرایط خاص از بین ببرد.
advertising