ربات Snumax ربات هوشمندی که تصور شما را از ربات عوض می کند

علمی و تکنولوژیرباتیک

- 97/09/23
ربات Snumax ربات هوشمندی که تصور شما را از ربات عوض می کنددرمورد رباتی برای شما صحبت خواهیم کرد که تصور شما از ربات را تغییر خواهد داد زمانی که مطلبی در مورد ربات ها مطالعه می کنیم و یا می خواهیم با دنیای رباتیک آشنایی بیشتری پیدا کنیم ناخودآگاه سخت و محکم بودن چنین اجسامی را متصور خواهیم بود درصورتی که ربات هایی نیز وجود دارند که همه یا بخشی از اجزای آن نرم و یا کشسان هستند و خود این مسئله باعث می شود ایده های جالبی برای ساخت ربات ، به ذهن علاقه مندان این حوزه خطور کند.

ربات مورد بحث ما یک ربات نرم هوشمند بوده که دارای چرخ‌های اریگامی و نام این ربات Snumax هست، از قابلیت های آن تغییر شکل دادن است اگر بیشتر درمورد آن تحقیق کنید متوجه می شوید که چرخ های اسنومکس به شکلی باد می شود، همچنین این ربات بازویی دارد که می‌تواند اجسام را بلند کند و از کاربردهای ربات محسوب می شود.
ربات Snumax ربات هوشمندی که تصور شما را از ربات عوض می کند
طراحی ربات (اسنو مکس) بسیار زیبا و در نوع خود منحصر به فرد بوده که ساختار اریگامی آن جذابیت بیشتری به آن بخشیده است و خلاقیت بکار رفته در آن را افزایش می دهد.
ربات Snumax که ساخت کشور کره جنوبی است دارای سه جزء کلیدی چرخ های اریگامی مبدل، یک متغیر سفتی مبتنی بر پلیمر و سازنده آن BioRobotics Lab هست همچنین این ربات دارای یک گیره چسبان سازگار است.
advertising