ربات مکس برای کودکان خلاق و باهوش

علمی و تکنولوژیرباتیک

- 97/09/22
ربات مکس برای کودکان خلاق و باهوشربات های سرگرم کننده برای افراد همیشه جالب توجه بوده اند اما جذابیت این گونه ربات ها برای کودکان بیشتر است، به خصوص اگر رباتی برای مخاطب کودک و برحسب سن آن ها ساخته شده باشد.
قصد داریم شما را با یک ربات سرگرمی هوشمند آشنا کنیم نام این ربات M.A.X است گرچه این ربات برای بزرگسالان نیز جذاب است اما برای افرادی که دوست دارند کودکانی باهوش داشته باشند پیشنهاد می شود.
ربات مکس ترکیبی از برنامه‌نویسی قابل تنظیم و هوش مصنوعی است. بنابراین کاربران می‌توانند یک ربات ویژه و اختصاصی برای خود طراحی کنند و برای کودکان سن : +8 سال هست.
ربات مکس برای کودکان خلاق و باهوش

ویژگی‌ های ربات مکس:


قابلیت‌ منحصر به فرد مکس این است که این ربات دارای شخصیت بوده و می تواند به احساسات شامل از حالت‌های چهره، حرکات و افکت‌های صوتی پاسخ دهد.
این ربات ساختنی دارای 332 قطعه و اندازه 30 سانتی متری است که خود کودکان می توانند آن را بسازند.
همچنین دارای 2 موتور هوشمند
ظرفیت باتری 1800 میلی‌آمپر
دارای 1 سنسور IR
و وزن ربات 4.9 کیلوگرم است .

MEC Tech M.A.X. Robot به شما اجازه می‌ دهد دانش خود را در حوزه برنامه‌نویسی بروز رسانی نمایید، ربات M.A.X یک اسباب بازی ایده‌آل محسوب می شود شما می‌توانید مکس را با حالتVOICE COMMAND از ربات بخواهید تا برایتان لطیفه بگوید او نیز اینکار را انجام می دهد.
سازنده این ربات Meccano و محصول کشور انگلیس است و کاربر از طریق پلتفرم هوشمند می‌تواند ربات را به کار بگیرد و از آزمون‌های دانش و ... لذت ببرد.
advertising