اولین ربات پلیس هوشمند در شهر دبی

علمی و تکنولوژیرباتیک

- 97/10/10
اولین ربات پلیس هوشمند در شهر دبینخستین کشوری که دارای پلیس رباتی هست ژاپن بود و حالا شهر دبی اقدام به بهره گیری نمودن از ربات هوشمند پلیس کرده است که در تعداد زیادی از مکان ها ربات ها جای افراد را می گیرند این باعث می‌ شود بعضی از کارها آسان شود.

شروع به کار ربات های پلیس در دبی


نخستین کشوری که برای کار از ربات بهره گیری نمود ژاپن بود ربات های که در رستوران ها برای افراد غذا می آورند یا تمام پرسنل رستوران ها ربات ها بودند به تازگی ربات های پلیس در شهر دبی شروع به کار کرده اند. این ربات ها طوری برنامه ریزی شده اند که بسیار از اشرار و دزدها را به صورت خودکار می توانند دستگیر نمایند پلیس های آهنی در شهر دبی مستقر شدند. امارات متحده عربی پلیس های شهر را ربات بعنوان پلیس بهره گیری کند این ربات های هوشمند قابلیت فیلم برداری از خودرهای متخلف را دارد و می تواند آن ها را جریمه کند. این ربات ها قادرند که به شکایات مردمی رسیدگی کنند و افرادی که برای خانم ها مزاحمت ایجاد کند را با توپک های داغ فراری دهد.

ربات های پلیس در دبی


نخستین ربات پلیس هوشمند در شهر دبی، در خیابان‌ ها مشغول به کار شدند. این ربات در خدمت نیروهای پلیس انسانی شهر دبی قرار گرفته اند و 170 سانتی متر قد و 100 کیلوگرم وزن دارد. قرار هست 25 درصد نیروهای پلیس شهر دبی تا سال 2030 ربات‌ ها باشند.
advertising