معرفی نسل جدید اشکودا ساپرب فیس لیفت

خودروسایر

- 97/11/05
معرفی نسل جدید اشکودا ساپرب فیس لیفتنسل سوم اشکودا ساپرب که اوایل سال 2015رونمایی شده اکنون آماده به روز رسانی است.اولین تصاویر درز کرده از این مدل فیس لیفت این هفته به صورت آنلاین منتشر شده است
معرفی نسل جدید اشکودا ساپرب فیس لیفت
چنان چه در تصاویر درز کرده مشخص است، تغییرات قسمت جلوی این خودرو اندک هستند. چراغ های جلوی فول LED این خودرو با چراغ های جلوی بای زنون جایگزین شده اند. جلوپنجره بالایی و زیرین این خودرو در نگاه اول بی تغییر به نظر می رسند اما با دقت بیش تر در آن ها می توان دید که اشکودا به طور هوشمندانه ای تغییرات آن ها را با عناصری موقتی پنهان کرده است. گمان می رود در نیم رخ این خودرو نیز طراحی رینگ های آلیاژی نوین تعبیه شود.اما تغییرات صورت گرفته در بخش عقب مشهودتر هستند. اشکودا چراغ‌های عقب جدیدی را بکار برده که با یک نوار کرومی افقی به همدیگر اتصال پیدا کرده‌اند. سپر عقب نیز کمی متفاوت است.

اما مهم‌تر از ظاهر جدید اشکودا ساپرب فیس لیفت، زیرساخت خودرو است. بنا به گزارش‌های پیشین، این خودرو همانند فولکس‌واگن پاسات با قوای محرکه‌ی پلاگین هیبریدی عرضه خواهد شد. این مدل ظاهراً دارای پیشرانه 4 سیلندر 1.4 لیتری توربو و واحدی الکتریکی با قدرت کل 215اسبی و محدود حرکتی 50 کیلومتری در حالت الکتریکی خواهد بود.قوای محرکه‌ی دیگری هم ارائه خواهد شد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به پیشرانه‌ی جدید 1.5 لیتری TSI با تکنولوژی غیرفعال سازی سیلندر اشاره کرد.

موتور برقی این خودرو نیروی خود را از باطری 13کیلووات ساعت تامین خواهد کرد که طیف حرکتی تمام برقی 70کیلومتر را فراهم می سازد. خط تولید موتور کنونی این خودرو حفظ خواهد شد. مشخص نیست که این موتورها به روز رسانی می شوند یا خیر.اشکودا فعلاً نگفته چه زمانی این خودرو را معرفی خواهد کرد اما احتمالاً نمایشگاه ژنو انتخاب منطقی‌تری خواهد بود.
advertising