خودروهای طبیعت گرد جدید ساخت BUMO

خودروسایر

- 97/11/05
خودروهای طبیعت گرد جدید ساخت BUMOروز به روز علاقه افراد بیشتر به سمت خودرو های کمپر و خودرو های خانه همراه سوق پیدا میکند یشتر کمپر ها یا خودرو های طبیعت گرد بیشتر از جنس فلز یا پلاستیک هستند که از نظر زیست محیطی پایدار نیستند اما این بار در آلمان شرکتی بنام BUMO دست به تغییراتی در این نوع خودرو زده است و از متریال طبیعی برای ساخت این خودرو استفاده شده است
خودروهای طبیعت گرد جدید ساخت BUMO
در آغاز باید گفت نمای کابین از چوب کاج اروپایی تشکیل شده و فریم آن آلومینیومی یا فولادی است. وشش دیوارها نیز از متریال خام تجدید پذیر ساخته شده که این کار باعث ایجاد جوی مطبوع در داخل اتاق می‌شود. یک سیستم جمع‌آوری آب باران نیز تعبیه شده است که بسیار به کار می‌آید. این کابین دارای تمامی ویژگی‌های یک‌ خانه‌ی مرسوم همچون دستشویی می‌باشد. پانل‌های خورشیدی نیز باعث ایجاد برق شده و کل کابین را نیز می‌توان از پلتفرم جدا کرد.

در این خودرو سه نوع کابین متفاوت با کف‌های گوناگون را ارائه می‌کند. مدل نومد بزرگ‌ترین نمونه بوده و تصاویر آن را می‌توانید مشاهده کنید. نسخه‌ی دیگر ادونچر نام داشته و کوچک‌ترین نوع کابین نیز اکسپلورر است. BUMO آماده‌ی ارائه‌ی قراردادهای سفارشی برای مدل اکسپلورر و به عنوان بخشی از برنامه‌ی تجاری خود است.

کابین اکسپلورر که دارای تخت خواب بزرگ، تانک آب 150 لیتری، تانک فاضلاب 100 لیتری و تانک پروپان 70 لیتری می‌باشد. شاید قیمت این کابین کمی بالا باشد اما زمانی که به آن به چشم یک خانه‌ی کوچک ساخته شده با بهترین متریال نگاه کنید بهای 129900 یورویی برای شما عجیب نخواهد بود البته این قیمت شامل خودرو نمی‌شود اما BUMO با 189900 یورو، کابین را روی خودروی ایویکو دیلی تک دیفرانسیل نصب می‌کند. اگر خواهان سیستم چهار چرخ محرک باشید قیمت به 209900 یورو خواهد رسید.
advertising