تولید پیشرانه گاز سوز برای خودرو سئات لئون

خودروسایر

- 97/10/19
تولید پیشرانه گاز سوز برای خودرو سئات لئونشرکت سئات از خودرو سازان مطرح کشور اسپانیاست که مدتی است تمام سهام آن توسط شرکت فولکس واگن خریداری شده و تحت نظر فولکس واگن اداره می شودپس انتظار داریم محصولات سئات در سطح کیفی خودرو های فولکس واگن باشد. سئات لئون خودرویی هاچ بک ، جمع و جور ، خوش استیل ، کم مصرف و پرشتاب است که از سال 2012 در بازار جهانی به فروش می رسد و هوادارانی در سراسر دنیا برای خود پیدا کرده است این خودرو ساز اخیرا اقدام به طراحی پیشرانه گاز سوز نموده است که با گاز طبیعی فشرده شده CNG کار می‌کند.
تولید پیشرانه گاز سوز برای خودرو سئات لئون
این خودرو که لئون TGI Evo نام گرفته از موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری توربویی استفاده می‌کند که دارای تزریق مستقیم بوده و اساس آن پیشرانه‌ی بنزینی TSI با همین حجم است.سئات می‌گوید این موتور از سیکل میلر استفاده کرده و دارای نسل جدید سیستم توربو با هندسه متغیر است. قلب آهنین یاد شده همچنین از سیستم استارت/استاپ سود می‌برد

در دل این پیشرانه پیستون‌هایی بکار رفته که دارای پوشش کروم-نیکل می‌باشند. همچنین سوپاپ‌های تقویت شده نیز بکار رفته‌اند که گردش گاز را بهبود می‌بخشند.تمامی این موارد باعث می‌شوند پیشرانه‌ی جدید لئون استانداردهای استفاده از گاز طبیعی فشرده شده را پاس کند. خروجی این پیشرانه 130 اسب بخار و گشتاور آن نیز 200 نیوتون متر می‌باشد و با یک گیربکس 6 سرعته دستی یا 7 سرعته دوکلاچه همکاری می‌کند.
advertising