آکواریوم منطقه آزاد بندر انزلی بزرگترین تونل آکواریوم ایران

گردشگریمکان های تفریحی

- 97/09/23
آکواریوم منطقه آزاد بندر انزلی بزرگترین تونل آکواریوم ایرانمنطقه آزاد انزلی تنها منطقه آزاد ایران در پیرامون دریای خزر است. از مزایای این منطقه می‌توان به قرار گرفتن در مسیر کریدور بین‌المللی شمال-جنوب، دارا بودن موقعیت ویژه در زمینه ارتباط با کشورهای حاشیه دریای خزر، همسایگی با بنادر آستراخان و لاگان در روسیه، کراسنودسک در ترکمنستان، اکتائو در قزاقستان و باکو در آذربایجان، دسترسی از طریق راه‌های مناسب به بازارهای مصرف کشورهای همسود (CIS) و نزدیکی به فرودگاه بین‌المللی سردارجنگل رشت اشاره کرد.
آکواریوم منطقه آزاد بندر انزلی بزرگترین تونل آکواریوم ایران
بزرگترین مجموعه تفریحی و گردشگری آکواریوم و باغ خزندگان ایران در منطقه آزاد بندر انزلی می باشد . این مجموعه در زیربنایی به مساحت بیش از 10 هزار متر مربع و در چهار طبقه با با سرمایه‌ ای 30 میلیون یورویی سرمایه‌گذاری از کشور ترکیه در منطقه آزاد انزلی به راه‌اندازی شده است.

در این مجموعه بزرگترین تونل آکواریوم کشور، باغ خزندگان، شهربازی، بولینگ، سینمای چندبعدی، سوئیت اقامتی و بخش‌های تجاری و خدماتی وجود دارد. در این آکواریوم بیش از 350 گونه از زیباترین و نادرترین ماهی‌ها از پنج قاره جهان به نمایش گذاشته شده است.

مسیر دسترسی


داخل فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی، پشت مجتمع تجاری ونوس، جنب باغ پرندگان
advertising