تله کابین رامسر

گردشگریمکان های تفریحی

- 97/09/21
تله کابین رامسریکی از مناطق دیدنی و جذاب رامسر تله کابین می باشد که یکی از مناطق توریستی و فراموش نشدنی می باشد زیرا این تله کابین بین جنگل و دریا قرار گرفته و منظره زیبایی دارد.
مجتمع تفریحی تله کابین رامسر که امکانات تفریحی مناسب و جذابی دارد در 5 کیلومتری غرب رامسر قرار دارد که به نام مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز هم معروف است.
وجود سوئیت های شیک و عالی در جنگل مجتمع تفریحی تله کابین رامسر هم مناسب برای کسانی که برای چند روز مسافرت برای شمال و برای ارامش و دور از شلوغی و دود تصمیم دارند مناسب می باشد.
تله کابین رامسر
وجود بازی ها برای کودکان نظیره:چرخ و فلک زمینی ,قطار کرم میوه ,ماشین کوهستان ,سفینه ,ستاره دریایی , فنجان چای,ماشین برقی ,ترامپولین و چند بازی دیگر که میتوان کودکانتان را حداقل در دو روز هم آنها را سرگرم بازی کنید.

زیپ لاین رامسر یکی از پر هیجان ترین قسمت ها این مجموعه تفریحی می باشد که خصوصا برای خانم ها خیلی ترسناک بوده زیرا علاقه مندا بعد از طی کردن هر زیپ از روی پل معلق باریک چوبی رد میشن و همین باعث ترس و هیجان بالایی می شود.

همچنین دارا بودن مرکز خرید و رستوان و کافی شاپ می باشد که می توان به راحتی غذا سفارش داد و هم در محوطه کافی شاپ صرف کرد و هم در محوطه باز جنگل

مسیر دسترسی


آدرس: استان مازندران، کیلومتر 5 غرب رامسر، مجموعه تفریحی تله کابین رامسر
برای رسیدن به تله کابین رامسر باید خود را به کمربندی شهر برسانید. میدان شهید رجایی را پشت سر بگذارید و در حدود پیج کیلومتر رو به غرب و شهر چابکسر و رودسر برانید. تله کابین رامسر با پل معلق، کابین هایی که در هوا معلق هستند و به بالای کوه می روند و بر می گردند به خوبی مشخص است.
advertising