ساحل بوندی شهر سیدنی در کشور استرالیا

گردشگریمکان های تفریحی

- 98/08/01
ساحل بوندی شهر سیدنی در کشور استرالیایکی از معروف‌ترین سواحل استرالیا ، ساحل بوندی است که در شهر سیدنی میباشد. بوندی یک کلمه بومی استرالیایی است که معنی آن صدای برخورد آب با تخته سنگ است. آب و هوای ساحلی و فضای باز سیدنی در استرالیا منحصر بفرد و مورد توجه گردشگرانی است که به این شهر سفر می کنند. گردشگران به بهانه های مختلف از استرالیا دیدن کرده و یکی از مهمترین جاذبه ها را سواحل زیبای سیدنی می دانند.
ساحل بوندی شهر سیدنی در کشور استرالیا
در این ساحل کافه های بسیاری قرار دارند و یکشنبه بازار محبوب سیدنی در آن برگزار میشود. این ساحل بیشتر از هر ساحل دیگری در استرالیا بر روی کارت‌ پستال‌ها و بیشتر برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها، نمایش داده شده است. ساحل بوندی تنها ده کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد و یکی از شلوغ‌ترین سواحل سیدنی است.

اینجا میزبان رویدادهایی است که در طول سال برگزار می‌شوند، از نمایش‌های انجمن هنر تا دو ماراتن ساحلی. در رستورانهای ساحل بوندی میتوانید انواع غذاهای دریایی ، گیاهی ، و استرالیایی را بیابید. تجربه خوردن غذا در یکی از این رستوران ها را از دست ندهید.

هرساله ده‌ها هزار نفر از مردم، از افرادی که تنها با یک کوله پشتی سفر می‌کنند تا میلیاردرها، به سواحل طلایی این پهنه می‌آیند، در مساحت یک کیلومتری ساحل شهر قدم می‌زنند، آهسته می‌دوند یا تنها از آفتاب لذت می‌برند. شما می توانید یک پیاده روی دلنشین بر روی ساحل بوندی داشته باشید، این پیاده روی شامل بازدید از مناظر خیره کننده، ساحل، صخره ها و پارک ها می باشد. پیاده روی در این ساحل دشوار نیست چون مسیر دارای شیب متوسط و نیمکت های استراحت در طول راه است.

موج سواری و جت اسکی در سواحل زیبای بوندی یکی از تفریحات دریایی سیدنی به شمار می رود که بسیار طرفدار دارد. ساحل بوندی یکی از پربازدیدترین سواحل کشور استرالیا و سیدنی به شمار می رود.
advertising