ساحل بندر گناوه در استان بوشهر از زیباترین سواحل ایران

گردشگریجاذبه های طبیعی

- 98/02/09
ساحل بندر گناوه در استان بوشهر از زیباترین سواحل  ایران

بندر گناوه بوشهر


بندر گناوه شهری از شهرهای استان بوشهر و مرکز شهرستان گناوه است. بندر گناوه مرکز شهرستان گناوه در 160 کیلومتری شمال غربی بوشهر و در کرانه خلیج فارس قرار گرفته است. گناوه از شهر های گرم و مرطوب ایران حساب میشود و میزان بارندگی مناسبی دارد.
ساحل بندر گناوه در استان بوشهر از زیباترین سواحل  ایران

طبیعت بی نظیر ساحل بندر گناوه


از آنجایی که اقتصاد گناوه بر پایه بازرگانی و ماهیگیری‌ست، بیشترین تصویری هم که در گناوه خواهید دید قایق‌های ماهیگیری است که بعضی‌هایشان با تورهای آویزان در ساحل کناره گرفته‌اند و بعضی‌هایشان ساحل را به قصد صید ترک می‌کنند.

گناوه یکی از زیباترین سواحل را در ایران دارد، سواحلی که پر از صدف است و راه رفتن در آن و تماشای مرغان دریایی که صدایشان کل محوطه را پر کرده میتواند شما را ساعت‌ها مشغول کند. به خصوص موقع طلوع و غروب رفتن به ساحل را از دست ندهید. صحنه بالا و پریدن دلفین‌ها و تماشای آتش شعله‌های گاز در جزیره خارک و خارگو در شب شما را سر ذوق می‌آورد.

بندر گناوه با طبیعت بکر و زیبای خود مکانی بسیار دیدنی برای علاقمندان به منظور بازدید از مناظر طبیعی است، خلیج درخشان فارس در روزهای گرم و آفتابی با نسیم بهاری همراه با دلفین‌های شاداب و با ذکاوت که در دو سوی لنج‌ها و قایق‌های ماهیگیری به این سو و آن سو می‌پرند و تابش نور آفتاب بر روی صدف‌های سفید و لیز کنار ساحل جلوه های بصری بکر و بینظیری را در کنار ساحل طلایی و منحصر به فرد گناوه پدید می‌آورد.

شب‌های شگفت انگیز گناوه، در کنار ساحل این بندر با صدای ملودیک امواج دریا و انعکاس نورنقره گون مهتاب در آب، و آتش شعله‌های گاز در جزیره‌ی خارک و خارگو منظره‌های زیبا و فراموشی نشدنی را برای هر گردشگری فراهم می‌کند.
advertising