زیباترین جاذبه های گردشگری جزیره پوکت تایلند

گردشگریمکان های تفریحی

- 97/08/09
زیباترین جاذبه های گردشگری جزیره پوکت تایلندپوکت بزرگترین جزیره تایلند و مسلما معروف ترین استآب های آبی، سواحل شنی، مواد غذایی، غواصی و ... تنها بخشی از جاذبه های این جزیره است. پس از رسیدن مسافران به تایلند،سریعا سفر خود به جزیره ی پوکت را برنامه ریزی می کنند زیرا محبوب ترین مقصد در تایلند است. علاوه بر این، پوکت دارای آب و هوایی استثنایی هم هست.

1.ساحل Patong پوکت
طولانی ترین و زیباترین ساحل پوکت که با توسعه گردشگری به مرکزی شلوغ در پوکت تبدیل شد. با این حال بسیار سرگرم کننده و پر طرفدار است. شاید نتوانید جایی آرام در این ساحل پیدا کنید اما برای گشت و گذار، خرید، تفریح و سرگرمی بسیار خوب است.
زیباترین جاذبه های گردشگری جزیره پوکت تایلند
2.روستای Rawai جزیره پوکت
روستایی که مردمان آن دارای اعتقادات و آداب و رسوم خاصی هستند. برخی از آنها کنار دریا زندگی می کنند و برخی دیگر زندگی نیمه عشایری دارند. مردم روستا عمدتا از طریق ماهیگیری امرار معاش می کنند. این ساحل زیبا پوشیده شده از درختان نارگیل و بلوط است.

3. آکواریوم پوکت
این یک گزینه ی کاملا سرگرم کننده در سفر است، مخصوصا اگر همراه کودکان باشید. حیات وحش دریایی پوکت بسیار جذاب و هیجان انگیز است. در میان این موجودات دریایی،گونه های عجیب و غریب از ماهی، لاک پشت های دریایی، خرچنگ، و ستاره دریایی نیز به چشم می خورند.

4. غواصی در پوکت
بسیاری از مردمی که به تایلند می آیند، برای گرفتن گواهی غواصی می آیند. کوه تائو محل مورد نظر برای آموزش است اما در پوکت گزینه های بسیاری برای PADI (انجمن مربیان حرفهای غواصی) برگزار می شود. هزینه های برگزاری این دوره ها در تایلند از دیگر کشورها ارزانتر است.

5. ساحل سه پوکت

بازدیدکنندگان معمولا نمای زیبای این ساحل را دوست دارند. زمانی که از بالا به این منظره نگاه می کنید، عدد سه را خواهید دید. به همین دلیل است که به ساحل سه معروف است.
advertising