رستوران پالم گریل از بهترین و منحصر به فرد ترین رستوران ها در دبی

گردشگریمکان های تفریحی

- 97/11/03
رستوران پالم گریل از بهترین و منحصر به فرد ترین رستوران ها در دبی

رستوران پالم گریل دبی


رستوران پالم گریل دبی (Palm Grill At JBR Dubai) از بهترین رستورانهای دبی و یکی از منحصر به فرد ترین رستوران ها در دبی به شمار می رود که در ساحل جمیرا تاسیس شده است . این رستوران مجموعه ای ویژه از انواع غذاهی گریلی را ارائه می دهد و به سرو تازه ترین غذاهی دریایی می پردازد.

غذاهای رستوران پالم گریل دبی


انواع غذاهای دریایی لذیذ و خوشمزه را می توانید در رستوران پالم گریل دبی میل کنید. شاه میگو، صدف و لابستر از جمله منوهای این رستوران محسوب می شود و در نظرات ثبت شده از سوی مشتریان امتیازات بالایی را از آن خود کرده است. مسافران و میهمانان تور دبی می توانند در این رستوران طعم لذیذ انواع کوکتل ها و نوشیدنی های لذیذ را تجربه نمایند.
رستوران پالم گریل از بهترین و منحصر به فرد ترین رستوران ها در دبی

زیبایی ها و تفریحات رستوران پالم گریل دبی


رستوران پالم گریل دبی در منطقه ساحلی جمیرا پیچ قرار دارد. مسلما گفتن جمیرا پیچ برای این که بگوییم این رستوران تا چه حد در منطقه زیبایی قرا ر گرفته است کفایت می کند شما می توانید غذای دریایی خود را در حالی که چشم به خلیج فارس زیبا دوخته اید و غروب آفتاب را نگاه می کنید میل نمایید

شما در این رستوران تجربه خلاقانه را می توانید داشته باشید در این رستوران شما می توانید کفش های خود را نپوشید و اجازه دهید شن های گرم ساحلی کف پای شما را نوازش کنند .گردش در ساحل می تواند جزو یکی از برترین ویژگی های این رستوران باشد. هم چنین آفتاب روزانه و باربیکیو این رستوران باعث بالا رفتن جذابیت این رستوران ساحلی میشود.

صندلی های خاص این رستوران و تراس چوبی آن محیط آرام این رستوران را بیشتر از پیش قابل حس می کند و باعث شده است تا جوی زیبا و صمیمی برای شما فراهم شود که درآن احساس راحتی بکنید. رستوران گریل پالم در رده رستوران های لوکس دبی محسوب می شود .رستوران گریل پالم در حدود 18 کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارد و هم چنین 33 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد
advertising