پارک ساحلی جمیرا یکی از بهترین جاذبه های گردشگری در دبی

گردشگریمکان های تفریحی

- 97/09/26
پارک ساحلی جمیرا یکی از بهترین جاذبه های گردشگری در دبی

پارک ساحلی جمیرا


پارک ساحلی جمیرا یکی از پارک های ساحلی بسیار زیبا و تمیز در امارات و شهر دبی میباشد، بیشتر زیبایی ساحل جمیرا داشتن گرمایی دلنشین و آرام این منطقه می‌باشد. این پارک ساحلی جزو یکی از بهترین جاذبه های گردشگری در دبی است که مورد بازدید عموم و توریست ها قرار میگیرد.این ساحل شامل:دریای نیلگون ، درختان نخل ، یک ساحل طولانی و باریک ، باغ ها و چمنزارهای زیبا و وسیع ، محیط دلپذیری میباشد.

پارک ساحلی جمیرا با وسعتی در حدود 12 هکتار در خیابان ساحلی جمیرا و نزدیک هتل جمیرا بیچ واقع شده است . در امتداد ساحل ، پارکی پر از درختان نخل وجود دارد که در این ساحل مکانی دنج و سایه ساری شده زیبا را برای گردشگران تور دبی بوجود آورده است. این پارک آن‌قدر بزرگ ساخته‌شده است که همه افرادی که به اینجا می آیند بتوانند احساس آرامش کنند. از جاذبه های اطراف ساحل که میتوانید از آنها هم بازدید کنید: محله‌ی جمیرا، پارک آبی وایلد وادی ، مسجد جمیرا، برج العرب.
پارک ساحلی جمیرا یکی از بهترین جاذبه های گردشگری در دبی

تاریخچه پارک ساحلی جمیرا


پارک ساحلی جمیرا در سال 1989 میلادی به عنوان اولین پارک ساحلی شهر دبی که دقیقاً به خلیج همیشه فارس مشرف است، افتتاح شد. پارک ساحلی جمیرا (به عربی: حَدیقَه شَاطِئ اَلجُمیراَ و به انگیلیسی: Jumeirah Beach) همچون یک نقاشی شگفت‌انگیز است و وقتی از هواپیما به پایین نگاه می‌کنید می‌توانید شاهد معماری زیبا و هماهنگی رنگ‌ها باشید، جایی که آبی نیلگون خلیج‌فارس در کنار سواحل طلایی و مناطق سرسبز پارک منظره فوق‌العاده‌ای را ایجاد کرده‌اند.

امکانات پارک ساحلی جمیرا


پارک ساحلی جمیرا محل‌هایی برای باربکیو و کیوسک‌های فروش غذا و نوشیدنی را برای عموم و توریست ها فراهم کرده است. خدمات امداد و نجات دریایی، استخرهای شناوصندلی سایبان-زمین فوتبال ماسه ای، والیبال ساحلی، مسیرهای مخصوص دویدن-دوچرخه سواری-زمین بازی مخصوص کودکان-کافه تریا-خدمات عمومی. دیگر امکانات این ساحل زیبا 20 رستوران بین‌المللی، پارک آبی، کلوپ مخصوص، باشگاه سلامتی، 5 استخر سونا و ماساژ، زمین تنیس را در خود جای داده است

اقامتگاه های اطراف پارک ساحلی جمیرا


هتل لوکس برج العرب و هتل پنج ستاره‌ی جمیرا، که از شاهکارهای معماری خاورمیانه هستند، هر دو در همین پارک ساحلی قرار دارند. نگران نباشید، در دبی، و حتی در فاصله‌هایی نزدیک به پارک جمیرا، می‌توانید هتل‌های متنوع دیگری هم پیدا کنید.

بهترین زمان سفر


دبی در تمام طول سال، آب‌وهوای مطبوعی ندارد و بهترین زمان برای انتخاب تور دبی ، از اواسط پاییز تا اوایل اردیبهشت است. در باقی ایام سال، هوا بسیار گرم است. پارک جمیرا همیشه به روی گردشگران باز است، اما اگر قصد شنا دارید باید بدانید که فقط از ساعت 8 صبح تا 6 عصر می‌توانید در ساحل این پارک شنا کنید، در باقی ساعات شنا ممنوع است.

ساعات اولیه‌ی صبح، و یا هنگام عصر نیز، زمان مناسبی برای پیاده‌روی در ساحل، و یا والیبال ساحلی در شن‌های جمیراست. بازدید از پارک جمیرای دبی، حداقل سه ساعت زمان می‌خواهد.

مسیر دسترسی


دبی، خیابان ساحلی جمیرا، پارک ساحلی جمیرا
Jumeirah Beach – Dubai – United Arab Emirates
با حمل‌ و نقل عمومی
تاکسی‌ها همیشه جلوی هتل‌ها و مراکز خرید، منتظر مسافران‌ هستند و برای جابجایی در دبی انتخاب خوبی هستند. همچنین با توجه به محل هتلتان، می‌توانید از مترو استفاده کنید. در ضمن، از مرکز دبی به پارک جمیرا یک خط مونوریل نیز مجود است. اتوبوس‌های دبی نیز انتخاب خوبی هستند، شما می‌توانید مسیر و اتوبوس مناسب را با توجه به نقشه‌هایی که در ایستگاه‌ها یا روی اتوبوس‌ها چسبانده شده پیدا کنید.تصویری از مترو در شهر دبی

با خودروی شخصی
گشتن در دبی با ماشین شخصی انتخاب مناسبی و لذت بخش است. آژانس‌های بسیاری هم در این شهر به مسافرین ماشین اجاره می‌دهند. کافی است در هرجایی از دبی هستید به سمت شمال شرق برانید تا به خیابان‌های ساحلی برسید. پارک جمیرا در خیابان ساحلی جمیرا قرارگرفته است.
advertising