مجموعه رستوران های هفت خوان از رستوران های برتر شیراز

گردشگریمکان های تفریحی

- 97/09/22
مجموعه رستوران های هفت خوان از رستوران های برتر شیراز

رستوران هفت خوان شیراز


رستوران هفت خوان شیراز به عنوان یک مجموعه گردشگری تحت نظارت سازمان جهانگردی ثبت شده است.بنای هفت خوان 7 سال طول کشید تا این ملک 1400 متری از هفت خوان رستم گذشت تا هفت خوان شد، مجموعه رستورانی با 4 هزار متر مربع زیر بنا که در 5 طبقه پذیرای شهروندان فرهیخته شیراز و هم وطنان عزیز باشد و چهره های علمی، ادبی، هنری و ورزشی را دور هم جمع کند.اصل و اساس تاسیس هفت خوان راه اندازی رستورانی در شیراز که بتواند حداقل در خاورمیانه حرفی برای گفتن داشته باشد.
مجموعه رستوران های هفت خوان از رستوران های برتر شیراز

معماری مجموعه هفت خوان


معماری مجموعه هفت خوان بر گرفته از طرح و ایده های کلیشه ای نیست و چه بسا که خود در روزهای نه چندان دور نمونه سبکی جدید در معماری ساختمان شود. خوراک های ارائه شده در این مجموعه هم مثل چشم انداز بیرونی و معماری داخلی اش که سنت و مدرنیته را در هم آمیخته متفاوت می باشند.

طبقه زیر همکف: همان فرود است. رستورانی با خوراک و موسیقی سنتی که سقف گوشه گوشه سپید دارد و ستون های استوار و تخت های چوبی با فرشهای دست بافت.
طبقه همکف : سیندخت است، شامل رستوران بوفه آزاد. طبقه اول بلیان با انواع پیتزا، مرغ سوخاری و ساندویچ
طبقه اول : زریر با محیطی دلپذیر کافی شاپ، پذیرای میهمانان عزیز خواهد بود.
طبقه دوم : نیز رستوران نوفل و کافی شاپ گیسیا خوراک مختلف ملل و کافی شاپ با محیطی آرام و پیتزای ایتالیایی را عرضه داشته اند.
طبقه سوم : پشت بام مجموعه است، گرسیوز رستورانی باستانی که از آنجا شهر شطرنجی و باغ های به هم پیوسته شیراز زیر پایت گسترده می شود با انواع خوراک های باربیکیو.

مسیر دسترسی


دروازه قرآن را که پشت سر بگذاری و راسته میدان ابوالکلام را بگیری، هفت خوان با هیبتی پر شکوه قد به آسمان بلند شیراز کشیده است، نبش همان کوچه سنگفرش. خوب که نمای ساختمان را با آن معماری متفاوتش ورانداز کنی، پهلو به پهلوی آجر و آهن، تابلوی نام و نشان ساختمان را می بینی: “مجموعه رستوران هفت خوان”
advertising