پارک کوهستانی دراک بزرگ ترین پارک شیراز

گردشگریمکان های تفریحی

- 97/09/02
پارک کوهستانی دراک بزرگ ترین پارک شیرازپارک کوهستانی دراک به مساحت 580 هکتار واقع در منطقه 10 شهرداری شیراز در دامنه غربی ارتفاعات کوه دراک در نزدیکی سد آتی الاحداث تنگ سرخ به عنوان پارک بزرگ شیراز مکان یابی شده است.
پارک کوهستانی دراک بزرگ ترین پارک شیراز
پارک کوهستانی دراک علی رغم تمام مشکلات و کمبودها به دلیل هوای پاک و محوطه سازی مناسبی که دارد مورد استقبال شهروندان شیرازی قرار گرفته است. بخش های مختلف آلاچیق، مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری، زیپ لاین، پل معلق، آبنما و ماکت پل های تاریخی شیراز و فارس از جمله بخش هایی هستند که تاکنون مورد بهره برداری قرار گرفته اند.

پرواز بر فراز آسمان کوه دراک شیراز با زیپ لاین در پارک کوهستانی دراک و آموزش نحوه استفاده از زیپ لاین در محل این باشگاه از پرطرفدارترین تفریحات این پارک به شما می آید.
زیپ لاین ورزشی هیجان انگیز است که حس پرواز ،‌ هیجان و یک سرگرمی متفاوت را برای شما رقم می زند. نحوه کار این وسیله پیچیده نیست. شما را به یک قرقره می بندند و روی یک سیم بکسل که بالای محوطه قرار گرفته رها می کنند تا بعد از طی مسیر به آن طرف از مسیر برسید. زیپ لاین در پارک کوهستانی دراک همه روزه برای شما مهیا است. با زیپ لاین پارک کوهستانی دراک شیراز در ارتفاع ۲۰۰ متری پرواز کنید و آسمان را به آغوش بکشید.

همچنین بخش آسیاب آبی، آبشار و برکه بزرگ مجموعه نیز ساخته شده اما تاکنون به بهره برداری نرسیده اند و طبق شنیده شهربازی مجموعه نیز به شهرک انجیره منتقل خواهد شد.
advertising