کلبه های سوییسی برنجستانک استان مازندران

گردشگریمکان های تفریحی

- 98/04/10
کلبه های سوییسی برنجستانک استان مازندران

اقامتگاه‌ های سوئیسی برنجستانک


دهکده توریستی برنجستانک در طبیعت بسیار زیبا و دیدنی شهر سواد کوه استان مازندران واقع شده است. این اقامتگاه بوم گردی از یک طرف به جنگل های انبوه و از سمت دیگر به دشتی سرسبز و دریاچه طبیعی و بسیار زیبای زمزم منتهی می شود.برنجستانک به دلیل داشتن مناظر زیبا و منحصر به فرد خود مکان مناسبی برای جشن های نامزدی، تولد و... می باشد. دهکده ی بکر و دیدنی این منطقه همه ساله گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به سمت خود می کشان
کلبه های سوییسی برنجستانک استان مازندران
مرکز تفریحی زمزم (برنجستانک) در جاده اصلی تهران – ساری (جاده فیروزکوه) و بعد از شیرگاه و قبل از قائمشهر (چهار کیلومتری) در سمت راست جاده در کنار روستای برنجستانک (ورودی شهرک صنعتی بشل) در مساحتی حدود 120 هکتار شامل 80 هکتار دریاچه و 40 هکتار جنگل با امکانات قایقرانی، رستوران‌های ایرانی و سنتی، کافی شاپ، سوییت‌ها و اقامتگاه‌های مدرن، اسب سواری، بازارچه، زیپ لاین و… ایجاد شده است.

این مرکز تفریحی که از سال 1397 شروع به فعالیت کرده است از اقامتگاه‌هایی که توسط مدیریت این مرکز اقامتگاه‌های سوییسی نام گرفته برخوردار است. بخش‌های قایقرانی و اسب سواری نیز دیگر امکانات این مرکز تفریحی هستند.دهکده توریستی برنجستانک دارای 9 باب سوئیت سوئیسی است که در مجموع ظرفیت پذیرش و اسکان 40 گردشگر را دارد. سوئیت های این اقامتگاه با ابعاد 40 متر مربع به صورت خانه بومی است.
advertising