جنگل پاسبند مازندران

گردشگریجاذبه های طبیعی

- 97/09/11
جنگل پاسبند مازندران

جنگل مه آلود پاسبند


گیلان و مازندران دو استان شمالی زیبای کشورمان هستند که هر ساله به سبب آب و هوای فوق العاده و دریای زیبای خزر مسافران و گردشگران زیادی را در خود جای می دهند. این دو استان زسیا نقاط بکر و دست نخورده زیادی دارند که اغلب شناخته نشده است.

اگر قصد سفر ، گردش و تفریح دارید مازندران می تواند انتخاب سفر شما باشد. اگر از شهر مازندران به سمت بهشهر حرکت کنید به روستای پاسند رز می رسید در آنجا می توانید از جنگل زیبای و مه آلود پاسند دیدن کنید و یک سفری رویایی را در یک جنگل سرسبز و مه آلود تجربه کنید. این جنگل زیبا و مه آلود یکی از مناطق زیبا، بکر و دست نخورده استان مازندران است که در منطقه بهشهر واقع شده است.

جنگل مه آلود پاسند سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند و حتی تورهای گردشگری طی سالهای اخیر با برگزراری تور جنگل مه آلود پاسند از این جنگل و طبیعت سر سبز آن دیدن می کنند و با گرفتن عکس یادگاری در دل جنگل مه آلود خاطره ای زیبا را از خود به یادگار می گذارند .
جنگل پاسبند مازندران
پیاده روی در جنگل مه آلود پاسند با شنیدن صدای صوت پرندگان در سکوت که بر شاخه درختی نشسته اند و جیک جیک وار آواز عشق را سر میدهند چنان آرمش و هیجانی را به انسان دست می دهد که گویی انسان در دل ابرها راه می رود گذر از این جنگل راز آلود آنچنان لذت بخش است که زبان از توصیف آن عاجز است و فقط باید این زیبایی را از نزدیک لمس کرد .

مسیر دسترسی


برای رسیدن به جنگل مه آلود پاسند شما باید به استان مازندران سفر کنید. سپس با سفر به شرق مازندران به شهرستان بهشهر می رسید که در آن منطقه به روستای پاسند و منطقه بکر و دلنواز پاسند رز می رسید پس از طی سه کیلومتر رانندگی در سمت راست اتوبان در کنار رودخانه پاسند به جنگل مه آلود پاسند با جاذبه های طبیعی فراوان می رسید، که دیدن آن خالی از زیبایی نیست
advertising