مجموعه تفریحی و توریستی پارس سافاری کیش

گردشگریمکان های تفریحی

- 97/10/13
مجموعه تفریحی و توریستی پارس سافاری کیش

جزیره کیش مکانی مناسب برای سافاری


سافاري (Safari) در لغت به معناي سياحت کردن و سياحت اکتشافي در آفريقا است و به برنامه تور گردشي اطلاق مي گردد که طي آن شرکت کنندگان در تور توسط انواع خودروها و يا چهار پايان و با طي مسيري مشخص از مکانهاي ديدني و جذاب بازديد کرده و از آن لذت مي برند .
مجموعه تفریحی و توریستی پارس سافاری کیش
يکي از معروفترين انواع تور سافاري ، تور صحرا است که موقعيت و مسير حرکت آن نقاط بياباني و صحرائي است . انواع وسيله نقليه مورداستفاده در اين تورها شامل خودروهاي دو ديفرانسيل لندروور،نیسان پاترول ، هامر ،تویوتا FJ کروزر ،تويوتا لندکروز و... حتي شتر می باشد.

شرايط اقليمي مورد نياز يک تور صحرا طبيعت گرم و خشک بياباني و نيمه بياباني است. جزیره کیش با توجه به شرایط آب و هوایی و موقعیت مناسب برای پذیرش گردشگران استعداد بالقوه ای برای این نوع تور را دارا می باشد

مجموعه پارس سافاری کیش


مجموعه ورزشی، تفریحی و توریستی پارس سافاری کیش با هدف توسعه گردشگری و ایجاد محیط مفرح و سالم برای تمام رده های سنی بخصوص جوانان و گردشگران جزیره زیبای کیش شکل گرفته است. این مجموعه اولین برگزارکننده تورهای سافاری صحرا در ایران می باشد.

اگر اهل تفریحات هیجان‌انگیز و متفاوت باشید از رفتن به این مجموعه لذت خواهید برد. در تور سافاری کیش با خودروی لندکروز سرعت و گشت‌وگذاری هیجان‌انگیز را در صحرا تجربه خواهید کرد.

کسانی هم که هیجان را دوست ندارند و تفریحات آرام را ترجیح می‌دهند می‌توانند در تور شترسواری مجموعه ثبت‌نام کنند و در محیطی بیابانی شترسواری کرده، عکس بگیرند و خودشان را در فضایی متفاوت قرار دهند. موتورسواری و کارتینگ هم از تفریحات دیگری است که در این مجموعه می‌توانید تجربه‌شان کنید.می‌توانید در این مجموعه تفریحات دیگری مثل بانجی‌شوتینگ و پینت بال را تجربه کنید.
advertising