قلعه وحشت کیش یکی از بهترین مکان های تفریحی جزیره کیش

گردشگریمکان های تفریحی

- 97/08/21
قلعه وحشت کیش یکی از بهترین مکان های تفریحی جزیره کیشیکی از بهترین تفریحات جزیره کیش که به تازگی افتتاح شده است قلعه وحشت است. بر طبق نظرات افرادی که به این قلعه رفتند و تجربه ترس را احساس کردند این مکان نسبت به قلعه وحشت مکان های دیگه و حتی کشور های خارجی بهتر و جذاب تر است.
ابتدا که وارد می شوید با فضای کاملا تاریک روبه‌رو می‌شوید به طوری که تعدادی از افراد در همان ابتدا انصراف می دهند. پس از ورود به قعه وحشت یک فرد به عنوان لیدر برای شما باید ها و نباید ها را توضیح می دهد. پس از عبور از مسیر پیچ در پیچ و تاریک و تجربه کردن ترس به وسیله چیزهایی که در آنجا وجود دارد با اره برقی دنبال شما می کنند و شما باید مسیر خروجی را پیدا کنید. توجه داشته باشید که مسیر را اشتباه نروید که کار برای شما سخت می شود.
قلعه وحشت کیش یکی از بهترین مکان های تفریحی جزیره کیش
در مقایسه با دیگر تفریحات کیش، قلعه وحشت قیمت مناسب تری دارد به طوری که برای ورود به آن صف های طولانی تشکیل می‌دهند پس اگر قصد سفر به کیش را دارید قلعه وحشت کیش را در لیست مکان های تفریحی خود قرار بدهید.
لازم به ذکر است که عکاس هایی در داخل قلعه وحشت از شما عکس می گیرند و شما می توانید بعد از خارج شدن عکس خود را با پرداخت مبلغی تحویل بگیرید.
advertising