یوینگز زیستگاه کوالاها در استرالیا

گردشگریحیات وحش

- 97/08/09
یوینگز زیستگاه کوالاها در استرالیاهیچ شکی در این نیست که کوالاها واقعا دوست داشتنی هستند و دیدن آنها از نزدیک آرزوی بسیاری از گردشگران است. درست است که در بسیاری از باغ وحش‌ها می‌توان کوالاها را از نزدیک دید اما قطعا مشاهده آنها در دل حیات وحش لذت دیگری دارد. اگر قصد دارید تا این حیوانات را از نزدیک در طبیعت مشاهده کنید، نخست باید بدانید که این حیوانات دوست داشتنی تنها در حیات وحش استرالیا یافت می‌شوند. کوالاها رژیم غذایی مخصوص خود را دارند به طوری که تنها از برگ اکالیپتوس تغذیه می‌کنند و این بدان معناست که خانه اصلی کوالاها، بوته‌زار و درختان استرالیاست. جالب است بدانید که محل خانه و رژیم غذایی، اهمیت بسیار زیادی برای کوالاها دارد.
اگر قصد سفر به استرالیا دارید، حتما یکی از نقاط مخصوص مشاهده کوالاها را در برنامه سفر خود بگنجانید چراکه مشاهده کوالاها از نزدیک یکی از ملزومات گردشگری حیات وحش به مقصد استرالیاست. یکی از این نقاط ویکتوریا می باشد.

یوینگز، ویکتوریا


یوینگز (YOU YANGS) یکی از منحصر بفرد‌ترین نقاط استرالیا برای مشاهده کوالاها از نزدیک است. تمام کوالاهای این منطقه به مدت 10 سال مورد تحقیق قرار گرفته‌اند و همگی آنها سالم هستند. در یو ینگز شما می‌توانید خانواده‌های کوالاها را از نزدیک مشاهده کنید که هر کدام از اعضا، اسم و مشخصات کامل دارند. یکی از مشهورترین کوالاهای جهان که «کوالا کلنسی» (Koala Clancy) نام دارد، در همین منطقه با خانواده‌اش در حال زندگی است. پس به خاطر داشته باشید که اگر برای مشاهده کوالاها به یو ینگز رفتید، شانس ملاقات با کوالا کلنسی را به هیچ وجه از دست ندهید.
هر کسی می‌تواند به یوینگز برود و ورود برای همگان مجانی و آزاد است. بهترین راه برای مشاهده کوالاها در یوینگز این است که از طریق تورهای مخصوص گردشگری یوینگز اقدام کنید و این حیوانات دوست داشتنی را از نزدیک ببینید.
رسیدن به منطقه یوینگز، با 45 دقیقه رانندگی از سمت غرب ملبورن میسر خواهدشد. همچنین رسیدن به این منطقه با 20 دقیقه رانندگی از سمت شمال «جیلانگ، ویکتوریا» امکان‌پذیر است.
advertising