ربات Hobot-188 شیشه ها را برای شما تمیز می کند

علمی و تکنولوژیرباتیک

- 97/09/30
ربات  Hobot-188 شیشه ها را برای شما تمیز می کندکاربرد ربات ها برای امور نظافت مثلآ برای شستشوی شیشه ها به خصوص برای پنجره و شیشه هایی با ارتفاع بسیار بلند ، می تواند بسیارمفید باشد.
Hobot-188 ربات تمیزکننده شیشه هوشمند ساخت کشور تایوان بوده که نه تنها شیشه ها بلکه برای بسیاری از سطوح مختلف به طور مثال آینه ها ، آشپزخانه، دیوارهای حمام، کابین دوش و غیره میتواند به کار گرفته شود.
طرز کار ربات هوبات 188 به این شکل است که در هر دو حالت عمودی و افقی فعالیت می‌کند و در هنگام عمل شستن پنجره، می تواند با تقلید نوع حرکت دست انسان این کار را انجام دهد. سازنده این ربات، Hobot Technology بیان می کند که ربات می تواند خود را به پنجره (و یا هر سطوح دیگری که می خواهید تمیز می‌کنید) متصل کند و با استفاده از پمپ خلأ، می‌تواند سطوح یکطرفه را تمیز کند. این کار را با دو دیسک تمیز پوشان با پارچه میکروفیبر انجام می‌دهد درضمن شما می توانید این پارچه را جدا نموده و بشویید.
ربات  Hobot-188 شیشه ها را برای شما تمیز می کند

ویژگی ربات تمیزکننده شیشه Hobot-188:


وزن ربات 0.9 کیلوگرم
و ابعاد آن 30x23x14 سانتیمتر است.

موتور خلأ ربات تمیز کننده شیشه دو نقش را ایفا می کند:


1: ربات را بر روی پنجره نگه می‌دارد و تمام خاک را جذب میکروفیبر می‌کند.
2: در ضمن، خلأ با یک پمپ سانتریفیوژ با حجم بالا ایجاد می‌شود که حتی در صورت نشت جزئی نیز ویژگی خلأ بودن خود را حفظ می‌کند و ربات Hobot-188 قابلیت این را دارد که می‌تواند در سطوح مختلف شیشه استفاده شود همچنین قابلیت این را دارد از طریق سنسورهای خود بهترین مسیر را برای تمیزکردن انتخاب نماید.
advertising