جاروبرقی رباتیک هوشمند و مزیت ربات رایدیس نسبت به جاروبرقی معمولی

علمی و تکنولوژیرباتیک

- 97/09/24
جاروبرقی رباتیک هوشمند و مزیت ربات رایدیس نسبت به جاروبرقی معمولیجاروبرقی رباتیک هوشمند Rydis H67 مانند دیگر دستگاه های جاروبرقی، پاک کردن و نظافت محیط را انجام می دهد ،اما این ربات جاروبرقی هوشمند علاوه براین کار قابلیت آن را دارد که سطح مورد نظر را از طریق پد های یکبار مصرف (سویفر) ،مرطوب و سپس خشک نماید و به تمییز کردن سطوح بیشتر کمک کند. ربات Rydis H67 دارای یک پنل نمایشگر کمرنگ و پوشش خود ربات سیاه و سفید براق بوده و سازنده آن Moneual است.


ویژگی‌ های ربات جاربرقی هوشمند رایدیس اچ 67 :


وزن ربات جاروبرقی 3 کیلوگرم
خشک کردن سطوح از طریق پدهای یکبار مصرف Swiffer
و در ابعاد 13.7x13.7x3.2 اینچ است
جاروبرقی رباتیک هوشمند و مزیت ربات رایدیس نسبت به جاروبرقی معمولی
از قابلیت های دیگر ربات هوشمند رایدیس اینکه می تواند سطح مختلف را پاک کند بطور مثال برای قالب فرش‌های نیمه قاعده، فرش کمربندی، چوب سخت، وینیل و کاشی سرامیک استفاده شده و ناهماهنگی‌های قابل توجهی را در قالب پیام‌های خطای مکرر، غیرقابل توضیح شدن در میان مدت و غیره امکان پذیر می نماید.
اصلی‌ترین حالت‌های تمیز کردن ربات جاروبرقی رایدیس که ساخت کشور آمریکا ست بصورت : خلاء، مورب (با استفاده از یک صفحه مپ قابل اتصال و یکبار مصرف پاک‌کننده‌های مرطوب و خشک) و هیبرید (ترکیبی از خلاء و مپ) بوده که ویژگی های ربات را بیشتر می کند.امیدوارم این ربات بتواند به خانم ها در نظافت منزل کمک کند و کار آنان راحت تر نماید.
advertising