اموزش شیوه کار با پیام رسان بیسفون پلاس

علمی و تکنولوژیفضای مجازی

- 97/09/11
اموزش شیوه کار با پیام رسان بیسفون پلاس

آشنایی و آموزش پیام رسان بیسفون پلاس


با توجه به رشد سریع صنعت ارتباطات در فضای مجازی در جهان نرم افزار پیام رسان بیسفون پلاس توسط کارشناسان ایرانی تولید و در دسترس عموم قرار دارد.
بیسفون پلاس نتیجه تجربه بیسفون و حاصل یک برنامه خلاقانه‌ از طرف عده‌ای از جوانان ایرانی برای تجربه یک ارتباط آسان، ‏ارزان و سریع برای شماست.‏

امکانات بیسفون پلاس


پیام بفرستید، تماس بگیرید، گروه تشکیل دهید و کانال‌های مورد علاقه تان را دنبال کنید. تماس تصویری و تماس کنفرانس هم به زودی به این اپلیکیشن اضافه می شود.
تماس با هر شماره ای که می‌خواهید، تا ۱۵ درصد کم هزینه تر از همه‌ی سرویس‌هاست.
با استفاده از امکان call out بیسفون پلاس، قادرید با شماره تلفن همراه یا حتی ثابت در هر جای دنیا ارزان‌تر از هر اپراتور و سرویس‌دهنده تماس بین‌الملل دیگری تماس بگیرید.
مهم نیست که مخاطب شما بیسفون پلاس دارد یا نه، مهم این است که شما بیسفون پلاس دارید.
طبق گفته خود سازندگان این اپلیکیشن هزینه مصرف اینترنت در بیسفون پلاس حدودا «نصف» نرم‌افزارهای پیام رسان مشابه خارجی است. البته سرعت ارسال و دریافت عکس و فیلم هم بالاتر از نرم‌افزارهای مشابه است.
کانال که این روزها کاردبردش در نرم‌افزارهای پیام رسانه مورد توجه شدید کاربران است، ابداع بیسفون بود که جهانی شد، حالا بیسفون باز هم یک گام جلوتر است.
لازم نیست حتما آدرس کانالی که دنبالش می‌گردید را بدانید، بیسفون پلاس هم امکان جستجو در کانال‌ها را برای شما فراهم کرده و هم با دسته‌بندی کانال‌ها، شما را برای یافتن و دنبال‌کردن کانال‌های مورد علاقه‌تان یاری می‌کند.
فرقی نمی‌کند که از تلفن همراه و یا رایانه رومیزی یا قابل حمل استفاده می‌کنید، بیسفون پلاس در همه دستگاه‌هایی که شما برای کار کردن با آن راحت‌تر هستید، در دسترس شماست.

تفاوت بیسفون و بیسفون پلاس


شاید در نگاه اول تفاوتی بین نسخه اولیه بیسفون پلاس و بیسفون پیدا نکنید اما تفاوت اصلی در بخش فنی است.
بیسفون از یک ‏پروتکل استاندارد که حدودا همه ی پیام‌رسان‌ها در دنیا از آن ن استفاده می‌کنند، استفاده می‌کرد که دارای محدودیت‌هایی بود از ‏جمله آنکه به دنبال بالا رفتن کاربران بیسفون، عملکرد این پیام‌رسان با مشکلاتی روبه رو شد و مهم‌تر ازآن بسیاری از ایده‌ها امکان ‏پیاده‌سازی نداشت،
به همین علت تیم بیسفون کوشش کرد تا جزو معدود شرکت‌ها در دنیا قرار بگیرد که از یک پروتکل کاملا ‏اختصاصی برای پیام‌رسان خود استفاده می‌کنند و با استفاده از توان تیم برنامه‌نویسی جوان و خلاق توانست به این مهم دست پیدا ‏کند.

آموزش پیام رسان بیسفون پلاس


‏نصب و ورود به بیسفون پلاس
بعد از دانلود ونصب برنامه را اجرا کنید کشور را ایران انتخاب کنید و شماره خود را وارد کنید و Next را انتخاب کنید کد ۴ رقمی برای شما ارسال میشود که باید وارد کنید و Continue را انتخاب کنید (در صورتی که کد برای شما ارسال نشد از ارسال مجدد یا تماس صوتی استفاده کنید)
خب به همین سادگی شما وارد مسنجر بیستفون شده اید و میتوانید از مسنجر استفاده کنید !
برای به اپدیت کردن لیست مخاطبین از قسمت آخر چرخ دنده پایین صفحه را انتخاب کنید و سپس گزینه Settings را انتخاب کنید و در صفحه جدید گزینه Updatact Contas را انتخاب کنید تا لیست مخاطبین شما که دارای برنامه بیسفون هستن به روز شود
که میتوانید برای مخاطبین خود فیلم ، عکس ، پیام صوتی ارسال کنید امکان تماس صوتی هم در برنامه موجود هست که از قسمت بالای صفحه سمت راست میتوانید اقدام به برقرای تماس صوتی نمایید.
برای حذف چت ها از قسمت چت ها انگشت خود را روی چت های مورد نظر قرار دهید تا تغییر رنگ داده شود و با استفاده از ایکن پایین صفحه میتوانید چت های خود را دلیت کنید. امکان حذف چندین چت با هم وجود دارد

نحوه ساخت گروه بیسفون


در قسمت گروها از ایکن پایین صفحه سمت چپ میتوانید برای خود گروه بسازید که برای ایجاد گروه میتوانید برای گروه نام انتخاب کنید و آواتار تعیین کنید افرادی که دوست دارین داخل گروه باشند را انتخاب و گزینه ساخت را انتخاب کنید
در قسمت Discover شما با Follow کردن آخرین خبرها را در مورد جشنواره ، فوتبال ، بیسفون و … میتوانید دریافت کنید

چگونه می‌ توانم در بیسفون کانال ثبت کنم؟


ثبت کانال ‏در بیسفون راحت است از راه منوی موجود در قسمت چپ ایجاد کانال را انخاب کنید، برای کانال خود نام ‏وآی دی بسازید، برای کانال خود هشتگ تعریف کنید و از امکان اختصاصی بیسفون، یعنی نمایش کانال شما در دسته بندی‌ها و ‏امکان سرچ بدون الزام به عضویت در کانال‌ شما برای هر کاربر بیسفون استفاده کنید.
همچنین کانال شما قادر است دارای چند ‏ادمین باشد. همچنین به زودی خدمات ویژه‌ای به کانال‌های احراز هویت شده در بیسفون پلاس ارائه می‌شود.‏

چگونه می‌ توان از تماس بیسفون استفاده کرد؟


در عصر حاضر امکان مکالمه بین دارندگان بیسفون به صورت رایگان فراهم است و به زودی این امکان فراهم می‌شود تا حتی با تلفن‌های ثابت در هر نقطه از دنیا نیز تماس بگیرید.
با راه‌اندازی این سرویس حتی افرادی که بیسفون را روی گوشی خود نصب نکرده‌اند بسته به مقصد تماس، با هزینه‌ای کمتر از تعرفه هر اپراتور دیگری می‌توانند با آن شماره تماس بگیرند.
برای استفاده از مکالمه بیسفون می‌توانید روی آیکون call که در نوار پائینی اپلکیشین قرار دارد بزنید و از آنجا با لیست مخاطبان خود تماس بگیرید.
advertising