نسخه‌ ی جدید از وان‌ پلاس 6 تی با همکاری وان پلاس و مک لارن

علمی و تکنولوژیموبایل و تبلت

- 97/09/07
نسخه‌ ی جدید از وان‌ پلاس 6 تی با همکاری وان پلاس و مک لارنشرکت چینی وان‌پلاس به پیروی از روند این روزهای دنیای فن آوری برای ساخت نسخه‌ای خاص از وان‌پلاس 6 تی (OnePlus 6T) با خودروساز مک‌لارن همکاری می‌کند.

همکاری با سازندگان خودروهای سوپر اسپرت برای ساخت گوشی‌ های هوشمند در نسخه‌ی محدود، اخیرا تا حدودی به رویه در دنیای فن آوری تبدیل شده است. در همین زمینه، شرکت چینی وان‌پلاس با الهام از گوشی هواوی 20 آر اس پورشه دیزاین، بر سر توسعه‌ی پروژه‌ای شگفت‌انگیز با مک‌لارن وارد همکاری شده است.

هیچ‌یک از این دو شرکت تاکنون اعلام نکرده‌اند که در همکاری با یکدیگر چه هدفی دنبال می‌کنند؛ اما وان‌پلاس اشاره کرده هر دو برند نخستین مرحله از همکاری را در ۱۱دسامبر ۲۰۱۸ مصادف با ۲۰ آذر در رویدادی به نام Salute to Speed در مرکز فن آوری مک‌ لارن در بریتانیا رونمایی خواهند کرد.

باتوجه‌به شعار این مراسم که به‌معنای «سلام به سرعت» است و صفحه‌ی تیزر جدید وان‌پلاس که نشانی وب آن واژگان McLaren-6t را دربردارد، تقریبا با اطمینان می‌توان گفت نتیجه‌ی همکاری دو شرکت، نسخه‌ای خاص از وان‌پلاس 6 تی خواهد بود.

آن‌طورکه خبرگزاری تچ‌رادار اشاره می‌کند، وان‌پلاس نخستین یا آخرین شرکتی نیست که با سازنده‌ی خودروهای سوپراسپورت یا لوکس وارد همکاری می‌شود؛ زیرا تابه‌امروز، بلک‌بری و هواوی پیمان‌های همکاری با پورشه امضا کرده‌اند و اوپو، دیگر شرکت چینی، نیز ازجمله شرکای لامبورگینی محسوب می‌شود.

اغلب این گوشی‌های خاص از ویژگی‌های اضافی به‌ویژه درزمینه‌ی مشخصات داخلی و تم‌های پیش‌نصبی بهره می‌گیرند که با هدف تطبیق گوشی با سبک برند خودرو طراحی شده‌اند. همچنین، معمولا لوگوی سازنده‌ی خودرو نیز در پشت آن‌ها به‌چشم می‌خورد. گفته می‌شود همکاری OnePlus با McLaren تجربه‌ای طولانی خواهد بود؛ درنتیجه، می‌توان انتظار داشت مدل‌های خاص مشابهی از گوشی‌های آتی وان‌پلاس نیز معرفی شوند.
advertising