عرضه‌ی احتمالی چهار مدل مختلف از گلکسی اس ۱۰

علمی و تکنولوژیموبایل و تبلت

- 97/09/06
عرضه‌ی احتمالی چهار مدل مختلف از گلکسی اس ۱۰به احتمال زیاد مشخصات فنی دوربین‌های گوشی گلکسی اس ۱۰ سامسونگ نهایی شده است.

اخیراً توجه زیادی به مشخصات دوربین گلکسی اس ۱۰ سامسونگ جلب شده است. احتمال آن وجود دارد که شاهد عرضه‌ی تا چهار مدل مختلف از اس ۱۰ باشیم که هرکدام در قسمت دوربین با دیگری تفاوت‌هایی خواهند داشت.

یک منبع خبری کره‌ای ادعا می‌کند که سامسونگ از تأمین‌کنندگانش خواسته تا تولید مدارهای مورد استفاده در دوربین‌های گوشی جدیدش را آغاز کنند. می‌توان از این موضوع نتیجه گرفت که جزئیات دوربین گلکسی اس ۱۰ مشخص شده‌اند.

اخبار اولیه‌ی مربوط به‌این گوشی مورد انتظار، حاکی از احتمال عرضه‌ی سه نسخه‌ی متفاوت Galaxy S10 بودند؛ یک مدل پایه با دوربین اصلی دوگانه و یک دوربین سلفی و دو مدل بالارده (همانند اس ۹ و اس ۹ پلاس) با دوربین سلفی دوگانه و دوربین پشتی دوگانه در مدل معمولی، و سه‌گانه در مدل پلاس.

همچنین برخی خبرها می‌گویند مدل چهارمی هم وجود دارد که از همه‌نظر فوق‌العاده خواهد بود. گفته می‌شود این مدل یک نمایشگر ۶.۷ اینچی و ۶ دوربین (دو دوربین سلفی و چهار دوربین پشتی) دارد و از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. در گزارش‌ها آمده که سامسونگ تنها نزدیک به دو میلیون نسخه از این مدل تولید خواهد کرد زیرا شبکه‌ی 5G تنها در معدودی از کشورها تا سال آینده راه‌اندازی خواهد شد و به‌صورت گسترده در دسترس نخواهد بود.

این‌طور که به‌نظر می‌آید، دوربین‌ها یکی از تفاوت‌های مهم بین مدل‌های این نسل خواهند بود. همین‌طور می‌توانیم انتظار داشته باشیم که سامسونگ تعدادی ویژگی نرم‌افزاری جدید نیز برای دوربین S10 معرفی کند.

گوشی گلکسی اس ۱۰ در اوایل سال آینده‌ی میلادی و احتمالاً در ماه فوریه راهی بازار خواهد شد. نسخه‌ی 5G هم ممکن است تا ماه مارس یا تا زمانی که شبکه‌ی 5G در کره جنوبی راه‌اندازی شود، عرضه نشود.
advertising