گلکسی نوت 10 سامسونگ با نمایشگر 6.66 اینچی در آینده ای نزدیک

علمی و تکنولوژیموبایل و تبلت

- 97/08/27
گلکسی نوت 10 سامسونگ با نمایشگر 6.66 اینچی در آینده ای نزدیکیک منبع بی‌ نام کره‌ ای اعلام کرده است که گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ با نمایشگر بزرگ 6.6 اینچی و رزولوشن 4K در سال 2019میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

زمانی که گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی HD2 در سال 2009میلادی با نمایشگر 4.3اینچی معرفی شد، بسیاری از کاربران اعتقاد داشتند که دیگر محال است گوشی هوشمندی با ابعادی بزرگ‌تر به بازار عرضه شود.

اما دیدیم که چند سال بعد، سامسونگ با معرفی گوشی هوشمند گلکسی نوت، مرز ابعاد نمایشگر 5اینچ را رد کرد و دستگاهی با نمایشگر5.3 اینچی به بازار عرضه کرد. گلکسی نوت 9سامسونگ با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، نمایشگر 6.4 اینچی و قلم مجهز به بلوتوث معرفی شد. اپل نیز آیفون XS مکس را با نمایشگر 6.5اینچی معرفی و به بازار عرضه کرد. اگر گزارش‌های منتشرشده از سوی منبع کره‌ ای صحت داشته باشد، انتظار می‌رود سال آینده‌ ی میلادی شاهد عرضه‌ی گوشی‌های هوشمندی با نمایشگر بزرگ‌تر در بازار باشیم.

براساس اطلاعات منتشرشده از سوی یکی از منابع کره‌ای که نام خود را اعلام نکرده است، انتظار می‌رود گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ با نمایشگر6.6 اینچی و رزولوشن 4K معرفی شود. پیشتر گفته شده بود که داوینچی، کدنام احتمالی گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ است. هم‌چنین نسخه‌ی مخصوص بازار آمریکا از تراشه‌‌ی اسنپدراگون 8150 کوالکام بهره خواهد برد. پیشتر گفته شده بود که اسنپدراگون ۸۱۵۰ کوالکام؛ نام تراشه جانشین اسنپدراگون 845است. انتظار می‌رود که گلکسی نوت 10 از اتصال به شبکه‌ی 5G پشتیبانی کند و به‌همراه ماژول دوربین سه‌گانه در پنل پشتی به بازار عرضه شود. باتوجه به اینکه سامسونگ گوشی هوشمند سری گلکسی نوت خود را در فصل سوم سال معرفی می‌کند، انتظار می‌رود که گلکسی نوت ۱۰ نیز در اواسط سال آینده‌ی میلادی در دسترس کاربران قرار گیرد.

با وجودی که گوشی هوشمند با نمایشگر 6.66اینچی، ابعاد بزرگی دارد، اما این نمایشگر بزرگترین صفحه نمایشی نخواهد بود که از سوی سامسونگ در سال آینده‌ ی میلادی معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود گوشی هوشمند تاشدنی گلکسی F نیز درحالت بازشده، نمایشگری7.3 اینچی داشته باشد.
advertising