گوشی گلکسی J2 Dash مجهز به سیستم عامل اندروید Go در آینده معرفی می شود

علمی و تکنولوژیموبایل و تبلت

- 97/08/17
گوشی گلکسی J2 Dash مجهز به سیستم عامل اندروید Go در آینده معرفی می شودشرکت سامسونگ در آینده از گوشی گلکسی J2 Dash به همراه گلکسی J2 Pure برای ایالات متحده آمریکا رونمایی می کند. این محصولات از سیستم عامل اندروید Go بهره می برند.

سامسونگ در ماه آگوست از اولین گوشی هوشمند خود مجهز به سیستم عامل اندروید گو پرده برداشت. گوشی گلکسی J2 Core در برخی بازارها برای فروش عرضه شده است.

بر اساس اطلاعاتی که به تازگی در اختیار رسانه ها قرار گرفته، این شرکت کره ای در آینده نزدیک از محصولاتی مجهز به سیستم عامل اندروید گو برای بازار ایالات متحده آمریکا رونمایی می کند.

هفته گذشته این کمپانی دو نام تجاری گلکسی J2 Dash و گلکسی J2 Pure را به ثبت رساند. به نظر می رسد گوشی گلکسی J2 Dash و گلکسی J2 Pure نام های جدید گلکسی J2 Core برای بازار ایالات متحده آمریکا باشد. در حال حاضر نمی توان در رابطه با مشخصات فنی این محصولات اظهار نظر دقیقی کرد.

گلکسی J2 Core به عنوان اولین گوشی هوشمند سامسونگ مجهز به سیستم عامل اندروید گو از مشخصات فنی ضعیفی بهره می برد که با توجه به قیمت پایین آن، منطقی است.

این دستگاه به نمایشگر 5.0 اینچی مجهز شده و از بدنه پلاستیکی بهره می برد. قدرت این اسمارت فون را چیپست اگزینوس 7570 تامین می کند که توسط 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود. کاربر می تواند حافظه داخلی این دستگاه را به وسیله کارت حافظه خارجی افزایش دهد.

در بخش دوربین شاهد حضور یک سنسور 8 مگاپیکسلی روی پنل پشتی به عنوان دوربین اصلی این محصول هستیم. در بخش جلویی گلکسی J2 Core یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی تصاویر سلفی کاربران را ثبت می کند. سامسونگ برای تامین انرژی این گوشی هوشمند یک باتری 2600 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته و همچنین آن را به اندروید اوریو 8.1 نسخه Go مجهز کرده است.

انتظار می رود گوشی گلکسی J2 Dash و گلکسی J2 Pure مشخصات فنی مشابه با گلکسی J2 Core داشته باشند. این احتمال وجود دارد که این محصولات جدید با قیمت 90 دلار به بازار عرضه شوند.
advertising