مشخصات تبلت گلکسی تب ای 2 ایکس ال سامسونگ

علمی و تکنولوژیموبایل و تبلت

- 97/08/27
مشخصات تبلت گلکسی تب ای 2 ایکس ال سامسونگتصویری از تبلت میان‌ رده‌ ی سامسونگ گلکسی تب ای ۲ ایکس ال منتشر شده است که مشخصات آن را نشان می دهد.

همان‌طور که می‌دانید این روزها تب و تاب معرفی نسل جدید فبلت گلکسی نوت سامسونگ بالا گرفته است و اغلب کاربران منتظر معرفی گلکسی نوت ۹ هستند. با این حال نمی‌توان دیگر محصولات این شرکت را نادیده گرفت. تصویری که از تبلت جدید سامسونگ Galaxy Tab A2 XL منتشر شده است برخی مشخصات آن را افشا می‌کند.

طبق تصویر و اطلاعات فاش‌شده، گلکسی تب جدید Samsung از صفحه‌ نمایش بزرگ ۱۰.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰x۱۲۰۰ پیکسل بر اینچ برخوردار است. همچنین مغز متفکر این تبلت را یک تراشه‌ی اسنپدراگون 450 با هشت هسته‌ی پردازشی تشکیل می‌دهد. گر مشخاز دیصات این محصول می‌توان به 3 گیگابایت رم پردازشی، 32 گیگابایت حافظه‌ ی ذخیره‌سازی، دوربین اصلی ۸ و دوربین سلفی ۵ مگا پیکسلی، باتری 7300 میلی‌آمپر ساعتی و نسخه‌ی 8.1 از سیستم عامل اندروید اشاره کرد.

گفتنی است این تبلت میان‌رده در دو مدل و با پشتیبانی از استانداردهای ۵GHz Wi-Fi ac، نسل چهارم ارتباطی و بلوتوث نسخه 4.2 عرضه خواهد شد. همچنین گلکسی Tab A2 XL از دکمه‌های ناوبری لمسی به‌جای دکمه‌های فیزیکی بهره می‌برد. به‌نظر نمی‌رسد کمپانی سامسونگ از دکمه‌ی اختصاصی بیکسبی، سنسورهای اثر انگشت و اسکن انبیه چشم در این تبلت بهره ببرد و سنسور تشخیص چهره تنها موردی است که انتظار می‌رود در کنار روش‌های قدیمی برای باز کردن قفل در این محصول شاهد باشیم.

شایان ذکر است تبلت سامسونگ در دو مدل با پشتیبانی از وای‌فای و سیم‌کارت و با نام‌های SM-T595 و SM-T590 عرضه خواهد شد.
advertising