چگونه از اطلاعات خود در گوگل پلاس پشتیبان بگیریم

علمی و تکنولوژیفضای مجازی

- 97/11/14
چگونه از اطلاعات خود در گوگل پلاس پشتیبان بگیریماکنون که قرار است شبکه مجازی گوگل پلاس ، Google Plus غیرفعال شود، بهتر است کاربران از اطلاعاتی که در این نرم‌ افزار ذخیره کرده‌ اند، پشتیبان بگیرند. هنگامی که این برنامه در تاریخ 2 آوریل 2019 از کار بیفتد، کاربران دیگر نمی‌ توانند به اطلاعات خود دست پیدا کنند. در ادامه روش پشتیبان‌ گیری از گوگل پلاس را به شما آموزش می‌ دهیم.

گوگل روش بسیار آسانی برای پشتیبان‌ گیری از این نرم‌ افزار برای کاربران گوگل پلاس ارائه کرده است. ابتدا به صفحه وب دانلود داده‌ های گوگل پلاس بروید. پس از ورود به سیستم، می‌ بینید تمام اطلاعات موجود در گوگل پلاس از پیش انتخاب شده‌ اند اما کاربران می‌ توانند در صورت تمایل، محتوایی را که می‌ خواهند پشتیبان‌ گیری کنند، تعیین کنند. همچنین صفحه پشتیبانی داده‌ های دانلود گوگل پلاس روشی را به کاربران نشان می‌ دهد که طبق آن می‌‍‌ توانند نوع داده پشتیبان را برای دانلود انتخاب کنند.

پس از این که وارد صفحه دانلود شدید، فلش به سمت پایین را در کنار لیست نوع محتوا ( content type list) بیابید. پس از آن روی گزینه Select Specific Data کلیک کنید، سپس نوع داده مورد نظر را انتخاب کنید. پس از انجام این کار OK را بزنید و بعد از آن نوع فایل را انتخاب کنید و روی Creative archive کلیک کنید.

امکان ذخیره اطلاعات در میان انواع مختلف محتوای گوگل پلاس، از جمله استریم و انجمن‌ ها وجود دارد. به طور پیش‌ فرض، صفحه دانلود تمام آن اطلاعات را پشتیبانی می‌ کند اما کاربران می‌ توانند فایل‌ هایی را که بیشترین استفاده را از آن‌ ها می‌ کردند، برای ایجاد پشتیبان انتخاب کنند. با این حال، اگر هیچ کدام از سرویس‌ ها مورد استفاده قرار نگرفته باشند، هیچ فایل اضافی در دانلود بایگانی ظاهر نمی‌ شود.
advertising