گوگل به زودی مکالمه تصویری گروهی را به Google Duo اضافه می کند

علمی و تکنولوژیفضای مجازی

- 97/10/11
گوگل به زودی مکالمه تصویری گروهی را به Google Duo اضافه می کندگوگل در تلاش است تا به زودی سرویس چت گروهی اپلیکیشن دوو (Duo) را پس از طی آزمایش‌ های اولیه در نسخه بعدی آن عرضه کند. گوگل برای ارتقا اپلیکیشن گوگل دوو استراتژی ویژه‌ ای را در نظر گرفته است. منابع قابل استنادی، گوگل را در حال بررسی ویژگی‌ های جدیدی در اپلیکیشن دوو (Duo) جهت ارتقا و بروزرسانی سرویس چت گوگل می‌ دانند. در حال حاضر کاربران گوگل دوو قادر به تماس تصویری و صوتی تنها با یک نفر هستند، ولی گوگل اعلام کرده است در نسخه بعدی این اپلیکیشن قابلیت تماس گروهی تا 32 نفر را به آن اضافه می‌ کند. یعنی کاربران می‌ توانند به زودی با بروزرسانی این نرم‌ افزار از تماس گروهی با دوستان خود لذت ببرند.
در گوگل دوو جدید فقط کافی است یک گروه تشکیل دهید و افراد مورد علاقه خود را در آن عضو کنید و پس از آن با هر کدام یا چند نفر تماس بگیرید. اما در حین تماس نمی‌ توانید عضو جدیدی را در گروه اضافه کنید. شاید این تنها محدودیت گوگل دوو جدید باشد. همچنین گوگل اعلام کرده است کاربران می‌ توانند از تمام ویژگی‌ های این اپلیکیشن در حین تماس حتی با چندین نفر استفاده کنند.
قابلیت نور کم و متناسب با نور محیط ویژگی دیگری است که گوگل دوو با بهره‌ گیری از آن نور صفحه نمایش را به صورت خودکار تنظیم می‌ نماید تا در حین چت‌ های تصویری در شب و یا تماشا ویدئو ارسالی از دوستان در محیط کم نور، چشمان کاربر کمترین آسیب را ببیند و دیرتر دچار خستگی شود. با امکان تنظیم نور خودکار گوگل تماس تصویری لذت بخشی را به کاربران هدیه داده است.
هنوز زمان دقیق انتشار گوگل دوو - Google Duo جدید اعلام نشده است، ولی با توجه به امکانات مناسبی که گوگل در اپلیکیشن تماس تصویری خود گذاشته است مطمئنا طرافداران بسیاری منتظر عرضه آن هستند. در حال حاضر با وجود اپلیکیشن‌ های متنوع و قدرتمند چت تصویری در جهان گوگل کار ساده‌ ای را برای جلب نظر کاربران در پیش ندارد.
advertising