گوشی پیکسل 3 ایکس ال گوگل با اندروید Q

علمی و تکنولوژیموبایل و تبلت

- 97/09/01
گوشی پیکسل 3 ایکس ال گوگل با اندروید Qبا بررسی گوشی پیکسل ۳ XL گوگل در گیک‌ بنچ و تست آزمایشات سخت افزاری و نرم افزاری اکنون گوگل از آزمایش اندروید Q روی این دستگاه خبر می‌ دهد.

بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌ های هوشمند ارائه‌ ی اندروید پای برای دستگاه‌ های خود را آغاز کرده‌ اند و مسلماً گوگل نیز در صدر این شرکت‌ ها است. اندروید پای در خرداد ماه (ژوئن) معرفی و در مهر ماه (اکتبر) به صورت رسمی عرضه شد. اکنون تمامی نگاه‌ ها به توسعه و عرضه‌ ی اندروید Q است.

هنوز نام این نسخه‌ ی جدید مشخص نیست، ولی به نظر می‌ رسد که گوگل در حال کار روی این به‌ روز‌رسانی است. اخیراً گوشی هوشمند پیکسل ۳ XL گوگل با اندروید Q در گیک‌بنچ رؤیت شده که نشان می‌دهد بسته‌ی آلفای این سیستم‌عامل در حال آزمایش است.

از دیگر مشخصات قابل مشاهده‌ی این دستگاه می‌توان به تراشه‌ی کوالکام و ۴ گیگابایت رم اشاره کرد. امتیاز کسب شده‌ ی این گوشی نیز در حد معمولی است.

اگر چه فعلا اطلاعات خاصی از اندروید Q در دسترس نیست، ولی گفته می‌شود که تمامی دستگاه‌ هایی که از ابتدا با این سیستم‌عامل عرضه می‌ شوند، از پروژه تربل پشتیبانی می‌ کنند.

هفته‌ ی گذشته گوگل اعلام کرد که دستگاه‌ هایی که با اندروید پای به فروش می‌رسد، از پلتفرم به‌ روزرسانی سریع‌ تری بهره‌ می‌ برند و کدهای منبع AOSP (اندروید خام) به گونه‌ ای اصلاح شده که به توسعه‌ دهندگان در ارائه‌ ی به‌ روزرسانی‌ ها کمک می‌کند.

advertising