تصاویر جدیدی از پیکسل 3 ایکس ال لایت گوگل

علمی و تکنولوژیموبایل و تبلت

- 97/08/26
تصاویر جدیدی از پیکسل 3 ایکس ال لایت گوگلبراساس تصاویر فاش‌شده، پیکسل ۳ ایکس ال لایت گوگل با جک هدفون و تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۷۰ معرفی می‌شود.

انتظار می‌رود که گوگل، گوشی هوشمند میان‌رده‌ی‌ پیکسل خود را به‌زودی به بازار معرفی کند. البته هنوز زمان قطعی معرفی میان‌رده‌ی بعدی گوگل مشخص نیست.

کدنام‌های مختلفی از جمله Sargo و Bonito برای نام‌گذاری این گوشی هوشمند در کالبدشکافی APK رویت شده است. هر دو نام مربوط به موجودات دریایی است که پیشتر نیز گوگل از چنین نام‌هایی برای دستگاه‌های نکسوس و پیکسل خود استفاده کرده است. آخرین اطلاعات فاش‌شده در مورد میان‌رده‌ی بعدی گوگل، اطلاعات بیشتری از آن به‌اشتراک گذاشته است. تصاویر منتشرشده از سوی Rozetked، همان وب‌سایتی که نگاه نزدیک گوگل پیکسل ۳ ایکس ال را منتشر کرد اکنون رندرهایی از میان‌رده‌ی بعدی گوگل منتشر کرده است.

تصاویر نشان می‌دهد که گوشی هوشمند میان‌رده‌ی جدید گوگل دارای جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و طراحی مشابه پیکسل ۲ گوگل است. همچنین همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، گوشی هوشمند دارای قاب براقی است که جنس پلاستیک آن را مشخص می‌کند. مدل سفید دارای کلید پاور سبز فسفری رنگ است و شباهت زیادی به پیکسل ۲ با جک هدفون و نمایشگر بلندتر دارد. این گوشی هوشمند در بنچمارک گیک‌بنچ نیز رویت شده و به‌صورت غیر رسمی کد نام Sargo آن تایید شده است. بخشی از مشخصات میان‌رده‌ی بعدی گوگل از طریق بنچمارک به‌اشتراک گذاشته شده است

با توجه به این مشخصات، گوشی هوشمند میان‌رده‌ی پیکسل ​​می‌تواند دوربینی قابل مقایسه با دوربین گوشی پیکسل ۳ داشته باشد. اگر گوگل تصمیم بگیرد که در گوشی میان‌رده‌ی خود از دوربینی با مشخصات بالاتر استفاده کند، نشان می‌دهد که قصد دارد تغییراتی در بخش گوشی‌های میان‌رده‌ی خود ایجاد کند که البته این تغییرات به قیمت نیز بستگی دارد. اگر گوگل در میان‌رده‌ی بعدی خود از همان دوربین پیکسل ۳ گوگل استفاده کند، ممکن است بتواند محصولی با قیمتی برابر یا بالاتر از قیمت خرده‌فروشی وان‌پلاس6T با قیمت ۵۴۹ دلار به بازار عرضه کند.
advertising