جدیدترین تبلت Pixel Slate گوگل

علمی و تکنولوژیموبایل و تبلت

- 97/08/05
جدیدترین تبلت Pixel Slate  گوگلدر آستانه رویداد بزرگ گوگل در ماه اکتبر قرار داریم و انتظار میرود گوگل محصولات متنوع و جذابی را در این رویداد، معرفی کند. در حالی که تمرکز رسانه ها بیشتر بر روی گوشی های پیکسل نسل بعد گوگل بوده است و نتیجه آن گزارشات پر تعداد از پیکسل 3 و 3 ایکسل ال بوده، محصولات مهم دیگری از جمله یک تبلت از خانواده پیکسل احتمالا توسط گوگل رونمایی خواهد شد.

این تبلت که احتمالا اولین تبلت مجهز به سیستم عامل کروم شرکت گوگل است، امروز در چند تصویر مختلف رویت شده است که نشان میدهد دستگاه مجهز به Chrome OS است و همچنین از کیبورد جداشدنی برخوردار است. به نظر میرسد نسبت تصاویر صفحه نمایش این تبلت، 3:2 و مجهز به یک قلم استایلوس باشد. همچنین Pixel Slate دارای دو دوربین نیز خواهد بود که یک لنز در جلوی دستگاه و دیگری در پشت آن تعبیه شده است. همچنین این دستگاه مجهز به یک پورت USB-C در لبه خود است و اسپیکرها در دو طرف این درگاه قرار گرفته اند. علاوه بر این، احتمالا این تبلت فاقد جک هدفون 3.5 میلی متری است. MySmartPrice، منبع افشا کننده تصاویر به دو قسمت سیاه رنگ در پشت تبلت بعدی گوگل نیز اشاره کرده که احتمالا مربوط به اتصال مخابراتی آن است.
جدیدترین تبلت Pixel Slate  گوگل
در تصویری که از صفحه کلید جداشدنی تبلت Pixel Slate گوگل شاهد هستیم، تفاوت هایی با تصاویری که در ماه سپتامبر با از آن منتشر شد وجود دارد. در تصاویر قبلی، دکمه های کیبورد که با بلوتوث به دستگاه متصل میشوند، مربعی شکل بودند اما در تصاویر جدید، این کیبورد با دکمه های دایره ای شکل ظاهر شده است و دارای یک بخش اتصال فیزیکی و دکمه اختصاصی برای اجرای گوگل اسیستنت است. در تصویری جدا، قلم استایلوس Pixel Slate نیز به رنگ آبی، به نمایش گذاشته شده است. تبلت تبدیل شدنی گوگل برای رقابت مستقیم با آیپد پرو اپل و سرفیس پرو مایکروسافت پا به میدان خواهد گذاشت. این دستگاه دارای پیکربندی های مختلف سخت افزاری خواهد بود که بالاترین مدل آن، مجهز به 16 گیگابایت رم و پردازنده Intel Core i7 و همچنین سنسور اثر انگشت خواهد بود. رویداد گوگل، روز سه شنبه همین هفته برگزار خواهد شد و انتظار داریم در آن گوشی های جدید پیکسل، تبلت Pixel Slate، پایه شارژ بیسیم، پیکسل بوک جدید، کروم کست و گجت های دیگری رونمایی شوند.
advertising