گوگل بهترین بازی و اپلیکیشن سال ۲۰۱۸ پلی استور را اعلام کرد

علمی و تکنولوژینرم افزار

- 97/09/12
گوگل بهترین بازی و اپلیکیشن سال ۲۰۱۸ پلی استور را اعلام کردجالب است بدانید هر ساله گوگل بهترین بازی‌ها، اپلیکیشن‌ها‌، پلی استور را معرفی می‌کند و حالا نوبت به بهترین‌های سال ۲۰۱۸ رسیده است. گوگل البته این‌بار تصمیم گرفته تا علاوه بر معرفی بهترین بازی و اپلیکیشن سال از دیدگاه خود، بهترین‌ها از دیدگاه کاربران را نیز اعلام کند.

گوگل بهترین بازی و اپلیکیشن سال ۲۰۱۸ پلی استور را اعلام کرد

بهترین بازی اندروید 2018


عنوان بهترین بازی سال ۲۰۱۸ پلی استور به بازی PUBG Mobile رسیده است. نسخه موبایلی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سبک Battle Royale که در واقع این سبک را محبوب کرد. گفتنی است بازی محبوب‌تر فورتنایت که مشابه PUBG ساخته شده به تصمیم شرکت سازنده در پلی استور قرار نگرفته و برای دریافت آن باید به وب‌سایت Epic Games مراجعه کنید. به هر حال پابجی موبایل بازی جذابی است که شما را به همراه ۹۹ نفر دیگر در جزیره‌ای قرار می‌دهد و شخص یا تیم باقیمانده برنده خواهد شد. گفتنی است این بازی همچنین عنوان محبوب‌ترین بازی از دید کاربران را نیز کسب کرده است.


بهترین اپلیکیشن اندروید 2018


گوگل عنوان بهترین اپلیکیشن سال ۲۰۱۸ پلی استور را به Drops: Learn 31 new languages اعطا کرده است. این اپلیکیشن همان‌طور که از نامش پیداست برای یادگیری ۳۱ زبان دنیا طراحی شده است. نقطه قوت این اپلیکیشن نسبت به اپ‌های مشابه طراحی فوق‌العاده جذاب آن است. استفاده از این اپلیکیشن برای یادگیری زبان در هر روز تنها ۵ دقیقه از وقت شما را می‌گیرد.
advertising