رمان بریدا اثر پائولو کوئیلو

خواندنیکتاب و رمان

- 97/08/21
رمان بریدا اثر پائولو کوئیلوپائولو کوئلیو رمان نویس و ترانه سرا متولد سال 1947 در ریودوژانیرو برزیل و در یک خانواده ی تحصیل کرده پرورش یافت. از مهم ترین جوایز بین المللی او می توان به جایزه کریستال توسط مجمع جهانی اقتصاد است . معروف ترین رمان او کیمیاگر است و از دیگر آثار او می توان به کتاب بریدا اشاره کرد.
بریدا، داستان کم و بیش واقعی زندگی دختری ایرلندی است که شاگرد جادوگری است و پائولو کوئیلو او را در یکی از سفرهای خود ملاقات کرده است. این کتاب در 1990 و بعد از موفقیت کیمیاگر در برزیل به چاپ رسید. بریدا دختر 21 ساله ایست که شخصیت اصلی داستان است تصور صحیحی از جادو ندارد و می خواهد جادوگر شود و برای مدت طولانی به جنبه‌ های مختلف جادوگری علاقه داشته اما اکنون دنبال علوم و دانش‌ های دیگر است. این جستجو او را به سوی مردمی خردمند می‌ کشاند و آن‌ ها او را در مورد جهان معنوی تعلیم می‌ دهند. بنابراین بریدا شروع به پیدا کردن تعادلی بین روابط خود و علاقه‌ اش به جادوگر شدن می‌ کند.
کتاب ترکیبی در هم ریخته از موضوعات زیادی از جمله سحر و جادو، معنویت، جستجو برای خویش، تجسم و یافتن شریکی برای زندگی است.
advertising