اکران فیلم بهشت گمشده به کارگردانی حمید سلیمیان در سینما

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/12/05
اکران فیلم بهشت گمشده به کارگردانی حمید سلیمیان در سینما

زمان اکران فیلم سینمایی بهشت گمشده


طبق آخرین اخبار فرهنگی و هنری کشور فیلم سینمایی بهشت گمشده از چهارشنبه هفتم اسفند 97 در سینماهای شراسر کشور اکران خود را آغاز می کند. فیلمبرداری این فیلم به تازگی به پایان رسیده است و قرار است به سرگروهی پردیس باغ کتاب در سینماهای سراسر کشور به اکران عمومی درآید. باید دید که میزان استقبال از این فیلم سینمایی چقدر خواهد بود.

ژانر فیلم سینمایی بهشت گمشده


بهشت گمشده در ژانر اجتماعی ساخته شده است.

داستان فیلم سینمایی بهشت گمشده


داستان فیلم درباره زندگی یک مرد و زن به نام عیسی و آیدا است. آیدا دچار مشکلاتی می شود و عیسی برای پیدا کردن راه نجات آیدا، سفری را در یک داستان پرماجرا آغاز می کند..."
اکران فیلم بهشت گمشده به کارگردانی حمید سلیمیان در سینما

بازیگران فیلم سینمایی بهشت گمشده


فرامرز قریبیان, افسانه پاکرو , هادی قمیشی, محمدمهدی احدی, رویا شریف, شکیبا فرمانی, افشین هاشمی فراهانی و کاوه خداشناس، معرفی محمدحسین خرسندی فرد و بازیگران خردسال محمدمهدی احدی، شكيبا فرمانی، ياشار سليمانی و ريحانه شهرامی فر از بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش می پردازند..
افسانه پاکرو جزو بازیگرانی است که اخیرا فیلم های کمتری از وی نمایش داده شده است و حال پس از مدتی با یک فیلم سینمایی مقابل دوربین رفته است.

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی بهشت گمشده


تهیه کننده فیلم بهش گمشده محمدصادق آذین است. هم چنین حمید سلیمیان کارگردانی فیلم بهشت گمشده را بر عهده دارد.

سایر عوامل فیلم سینمایی بهشت گمشده


نويسندگان: حميدرضا سليمى و حميد سليميان، صداگذارى و ميكس: حسين قورچيان و مهرداد جلوخانى، مدير فيلمبردارى: اشكان اشكانى و حسن اسدى، تدوين: سپيده عبدالوهاب و سارا آهنی، موسيقى: اميد رئيس دانا، صدابردارى: فرخ فدايى و فريد پيرايش، طراح صحنه و لباس: محمدهادى قميشى و آبتين برقى، طراح چهره پردازى: محسن بابايى و اميد گلزاده، مدير توليد: علی رضا خرسندی فر و مهدى بشكوفه، دستيار اول و برنامه ريز: شكوفا كريمی و حميد باب الحوائجی، عكاس: حسام خلوصى و سيده افسانه حسينى نژاد.
advertising