اکران فیلم سندباد و سارا به کارگردانی غلامرضا آزادی در سینماها

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/10/27
اکران فیلم سندباد و سارا به کارگردانی غلامرضا آزادی در سینماها

زمان اکران فیلم سینمایی سندباد و سارا


فیلم سینمایی سندباد و سارا که از 26 دی ماه کار اکران خود را در سینماها آغاز کرد یک فیلم مدرن سینمایی محسوب می شود. در واقع این فیلم سینمایی ادامه فیلم های دره شاپرک ها و کاکلی است. این فیلم سینمایی فضایی فانتزی و کودکانه دارد.

ژانر فیلم سینمایی سندباد و سارا


فیلم سندباد و سارا در ژانر کودک و نوجوان ساخته شده است. این فیلم حال و هوایی فانتزی و مدرن دارد.

داستان فیلم سینمایی سندباد و سارا


این فیلم از داستان جذاب و جالبی برخوردار است که موجب جذاب خانواده ها نیز می شود. دستان این فیلم درباره سندباد است. سند باد طی اتفاقاتی که برایش می افتد از زمان خودش به زمان حال و معاصر سفر می کند. او در این سفر به کشور ایران می آید. اما این سفر برای سندباد با اتفاقات و حوادث جالب همراه است و موجب ایجاد چالش های مختلفی برای او می شود.
اکران فیلم سندباد و سارا به کارگردانی غلامرضا آزادی در سینماها

بازیگران فیلم سینمایی سندباد و سارا


در فیلم سینمایی سندباد و سارا از هنرپیشه های بومی جزیره قشم استفاده شده است. مهدی امینی خواه، الهام طموری، شهرام لاسمی ، محمدمهدی احدی، عباس بابایی، آیدا نامجو، شادی محمدپور ، محمدرضا سهرابی، نازنین احمدی، صائب بازماندگان و آیلین محمدپور ایفای هنرپیشه هایی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی سندباد و سارا


فیلم فانتزی سندباد و سارا به تهیه کنندگی فریال بهزاد ساخته شده است. هم چنین غلامرضا آزادی کارگردان این فیلم شاد و کودکانه است. پیش بینی می شود که فیلم سندباد و سارا با فیلمنامه جذابی که دارد مورد استقبال مخاطبان در سینماها قرار گیرد.
advertising