زمان اکران فیلم سینمایی بازیچه با بازی رویا تیموریان اعلام شد

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/10/29
زمان اکران فیلم سینمایی بازیچه با بازی رویا تیموریان اعلام شد

زمان اکران فیلم سینمایی بازیچه


طبق آخرین اخبار فرهنگی و هنری به تازگی مراحل فنی فیلم سینمایی بازیچه به اتمام رسیده و این فیلم در اوایل بهمن ماه آماده است که پروانه نمایش خود را دریافت کند. فیلم بازیچه اواخر آبان ماه کار فیلمبرداری خود را به پایان رساند و قرار است این فیلم 90 دقیقه ای در سال 98 در سینماهای ایران اکران و نمایش داده شود. احتمالا نام این فیلم سینمایی در زمان اکرانش تغییر کند. فیلم سینمایی بازیچه محصول سال 1397 است.

ژانر فیلم سینمایی بازیچه


فیلم سینمایی بازیچه در ژانر اجتماعی ساخته شده است.

داستان فیلم سینمایی بازیچه


گفته شده است که فیلم سینمایی بازیچه بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است. این فیلم به داستان زندگی مردی جوان به نام مهرداد می پردازد. مهرداد یک دوست و همکار به نام سیامک دارد و دوستیش با سیامک باعث می شود که با خواهر سیامک به نام سودابه آشنا شده و با او ازدواج کند. آن ها تصمیم می گیرند که پس از ازدواج به خانه قدیمی رفته و با مادر سیامک و سودابه زندگی کنند. اما حضور آن ها در این خانه باعث می شود اتفاقات و حادثه هایی برایشان پیش آید.

بازیگران فیلم سینمایی بازیچه


آناهیتا درگاهی آرمان درویش، ساناز سعیدی ، رویا تیموریان، رضا مولایی و رضا بابک در فیلم بازیچه به ایفای نقش پرداخته اند. هم چنین ستاره اسکندی به عنوان بازیگر افتخاری در این فیلم ملودرام اجتماعی حضور دارد.

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی بازیچه


تهیه کننده و کارگردان فیلم بازیچه محمدعلی سجادی است. وی هم چنین نویسندگی این فیلم را نیز بر عهده داشته است. آخرین اثر اکران شده از سجادی فیلم دیگری با عنوان طلاقم بده بخاطر گربه ها است.
advertising