ماجرای دستگیری مهدی پیتی چیست

مجلهسایر

- 97/09/16
ماجرای دستگیری مهدی پیتی چیستمدتی است که در فضای مجازی فیلم هایی منتشر شده که افرادی به قصد آزار و اذیت اقدام به آتش زدن کارت خواب ها در پارک ها می کنند و با نهایت وقاحت و گستاخی از آن ها فیلم گرفته و در اینستاگرام پخش می کنند.
این اقدام آن ها که صرفا خوشگذرانی انجام شده بود مورد انتقاد و واکنش منفی کابران قرار گرفت. تا این که چند روز پیش تیم پلیسی ویژه ای تشکیل شد و این فرد که اقدام به آتش زدن شهروندان می کرد دستگیر شد.

مهدی پیتی کیست


در روز پنجشنبه مورخه 15 آذرماه 1397 به کمک مردم و اطلاعات یکی از اشرار تهران به نام مهدی . ع معروف به مهدی پیتی شناسایی و دستگیرشد.
او که 33 سال دارد به همراه اکبر (متولد 1376) و محمود (متولد 1379) که او را در ارتکاب جرم های غیر انسانیش همراهی کرده بودند، شناسایی و متعاقباً دستگیر شدند.
پس از این که پرونده مهدی پیتی بررسی شد مشخص شد که او از مجرمان سابقه ‌دار بوده است و چندین بار به خاطر شرارت و قدرت نمایی و آزار و اذیت های جنسی دستگیر و زندانی شده است.
باید به این موضوع توجه داشت که این کار خصمانه آن ها به شدت غیر انسانی است و پلیس و دستگاه قضایی طوری با آن ها برخورد کنند که دیگر در جامعه اسلامی ایران شاهد این گونه اتفاقات غم انگیز نباشیم. چون این اقدام ها در شان افراد یک جامعه مسلمان نیست.
advertising