عکس های مت کوواتا مدل معروف ژاپنی ملقب به عروسک زنده دنیا

مجلهسایر

- 97/11/28
عکس های مت کوواتا مدل معروف ژاپنی ملقب به عروسک زنده دنیاانسان ها در سراسر جهان ذاتا علاقه مند هستند که همیشه تغییرات ظاهری داشته باشند و جذاب تر دیه شوند. به اطف عمل های زیبایی مختلف سال های اخیر افراد زیادی با انجام عمل های متفاوت تغییرات زیادی داشته اند و حتی می توان گفت کاملا به یک فرد جدید تبدیل شده اند!

پسر جوانی نیز در ژاپن زندگی می کند که در سال‌های اخیر با تغییرات ظاهری خود توجه زیادی را جلب کرده است. مت کوواتا مدل ژاپنی است که با عمل های جراحی مختلف خودش را کاملا شبیه به یک عروس کرده و اربران فضای مجازی به او لقب عروسک زنده داده اند. مت کوواتا که 24 ساله است در دو سال اخیر سوژه بسیاری از شبکه‌های اجتماعی ژاپنی بوده است. برخی چهره جدید او را که شبیه شخصیت‌های انیمه است تحسین می‌کنند و برخی آن را حاصل جراحی‌های پلاستیک مختلف و متفاوت می ‌دانند.

جالب است که بدانید چهره این مدل ژاپنی با توجه به عکس های منتشر شده از وی مدام در حال تغییر است. وی در اینستاگرام فعالیت داردو برندهای مختلف آرایشی و بهداشتی را تبلیغ می کند. مت او دیگر هیچ شباهتی به خود واقعی ‌اش ندارد و چهره اش در دوسال اخیر خیلی تغییر کرده و به سختی می توان او را با توجه به چهره جدیدش شناخت. و حتی دیگر اصلا شبیه ژاپنی‌ ها هم نیست! بلکه شبیه عروسک‌ های باربی اروپایی است.

نکته عجیب این است که مت کوواتا در مصاحبه هایش عمل های زیبایی خود را انکار می کند و می گوید این تغییرات فقط به واسطه مهارت های او در زمینه آرایش است. اما وقتی عکس های قبل او را با عکس های جدیدش مقایسه کنید کاملا مشخص است که این تغییرات بارز ناشی از آرایش نیست و تنها جراحی های پلاستیکی می توانند این میزان از تغییرات را در چهره یک فرد ایجاد کنند. در ادامه عکس هایی از عکس های جدید و قدیم مت کوواتا را می بیینید و خود مقایسه کنید که این تغییرات به کمک لوازم آرایش است یا عمل های زیبایی:
عکس های مت کوواتا مدل معروف ژاپنی ملقب به عروسک زنده دنیا

مدل معروف ژاپنی



مدل ژاپنی معروف به عروسک زنده دنیا



عکس مت کوواتا پس از جراحی پلاستیک



عکس مت کوواتا مدل ژاپنی قبل از عمل زیبایی



به جرات می‌ توان گفت اگر تغییر چهره مت کوواتا فقط با کمک آرایش باشد، او بااستعدادترین و نابغه ترین آرایشگر جهان است.
advertising