تنبیه عجیب دو نوجوان مالزیایی توسط ساکنان روستا

مجلهسایر

- 97/08/06
تنبیه عجیب دو نوجوان مالزیایی توسط ساکنان روستادو نوجوان شرور اهل کشور مالزی که با نقشه ای عجیب اقدام به ترساندن مردم محلی کرده بودند به شکل عجیب تری مورد تنبیه ساکنان روستا قرار گرفتند.
این دو نوجوان در عملی عجیب و ترسناک اقدام به ترساندن ساکنان یک روستا در مالزی کرده بودند. آن ها شب در حالی که پارچه هایی سفید را به دور بدن خود پیچیده بودند خود را به شکل شبح درآورده و با ظاهر شدن در جاده موجب ترس و وحشت بسیاری از روستائیان روستایی که خود ساکن آن بودند شده بودند. سرانجام این بازی این دو نوجوان زیاد طول نکشید و روستائیان موفق شدند هر دوی آن ها را به دام بیاندازند.
اما مردم که از عمل زشت این دو پسر نوجوان بسیار خشمگین و ناراحت شده بودند با عملی عجیب تر آن ها را مورد تنبیه قرار دادند. آن ها دست دو نوجوان را بسته و با انتقال به قبرستان روستا آن ها را مجبور کردند تا تمام شب را در قبرستان بگذرانند.
انتشار این ماجرای عجیب در فیسبوک با واکنش متفاوت کاربران همراه بود. در حالی که برخی از کاربران این تنبیه را زیاده روی از طرف اهالی روستا دانستند، بیش تر کاربران با آن ابراز موافقت کردند و این نوع مجازات را برای آن ها مناسب دانستند که درس عبرتی برایشان شود.
advertising