انتخاب کاترینا گری به عنوان دختر شایسته جهان در سال 2018

مجلهچهره ها

- 97/09/27
انتخاب کاترینا گری به عنوان دختر شایسته جهان در سال 2018در مسابقات انتخاب دوشیزه جهان یا دختر شایسته سال 2018 که در شهر بانکوک برگزار شد یک دختر فیلیپینی توانست مقام اول را کسب کند. کاترینا گری با نام کامل کاترینا الیزا ماگنایون گری که دختر شایسته سال 2018 شد بازیگر مدل و مجری تلویزیونی است.
کاترینا گری 24 سال سن دارد. شهر بانکوک پایتخت کشور تایلند است و کاترینا گری در این مسابقات از بین رقبا رتبه اول را کسب نمود.
نفر دوم این مسابقات دختری به نام تامارین گرین از کشور آفریقای جنوبیاست و استفانی گوتیرز از ونزوئلا موفق به کسب مقام سوم شد. سال گذشته دختر شایسته جهان فردی به نام دمی-لی نل-پترس بود که اهل کشور آفرقای جنوبی بود. امسال کاترینا گری توانست رتبه اول را کسب کند و جایگزین وی شود.
انتخاب کاترینا گری به عنوان دختر شایسته جهان در سال 2018
از حواشی این مسابقات این بود که یک دختر روسی به نام یولیا پولاچیخینا در مرحله انتخاب نیمه نهایی خارج شد اما مجریان و هیئت منصفه در رقابت لباس ها او را در میان بهترین ها انتخاب کردند.
او چهارمین دختر اهل کشور فیلیپین است که توانسته برنده مسابقات «دوشیزه جهان» شود.
مسابقات «دوشیزه جهان» (Miss Universe) در کنار سه رقابت مشابه دیگر با عنوان‌های «دوشیزه دنیا»، «دوشیزه بین‌الملل» و «دوشیزه زمین» برگزار می‌شود.
معیارهای انتخاب دوشیزه جهان علاوه بر زیبایی ظاهری، معیارهایی مثل شخصیت، هوش، روابط اجتماعی، حضور ذهن و حاضرجوابی، توانایی‌های ورزشی، معلومات عمومی و همچنین مهارت‌ها و استعدادهای ویژه است.
advertising