نام کالوس کیروش در لیست خوش تیپ ترین مربیان فوتبال جهان

مجلهچهره ها

- 97/08/18
نام کالوس کیروش در لیست خوش تیپ ترین مربیان فوتبال جهانوب سایت روسی اسپرت اکسپرس لیستی از مربیان خوش تیپ جام جهانی را انتخاب کرده که کارلوس کی روش، سرمربی ایران نیز در بین آن ها قرار دارد.
نام کالوس کیروش در لیست خوش تیپ ترین مربیان فوتبال جهان

یواخیم لوو (سرمربی آلمان)


لوو سال‌هاست که پشت فرمان تیم ملی آلمان است و در سال 2014 موفق شد قهرمانی جام جهانی را به دست آورد. سبک پوشش یواخیم لوو که کلاسیک می‌ پوشد، کاملا مناسب سن اوست. همه ویژگی های ظاهری از مدل مو تا لباس پوشیدن و شال‌ گردن ‌هایی که استفاده می‌کند فوق العاده است.

گرت ساوتگیت (سرمربی انگلیس)


انگلیسی ها سال‌ هاست که هیچ جامی کسب نکرده اند. ولی همیشه کاندیدای خوشتیپی هستند. ساوتگیت سرمربی تیم ملی آن ها جزو خوشتیپ ترین مربیان جهان است.

هروه رنار (سرمربی مراکش)


این مربی مشهور همیشه لباس‌ های کلاسیک و گرانقیمت می‌ پوشد. در صورت او می ‌توان انگیزه بالا را دید. با این حال، رنگ سفید با پوست تیره او کاملا هماهنگ است.

خوان آنتونیو پیزی (سرمربی عربستان سعودی)


سرمربی خوشتیپ و اسپانیایی با آرژانتین دنیا را تکان داد. او با پرو، مکزیک و شیلی نیز همکاری داشته است. این سرمربی اسپانیایی سبک لباس پوشیدن "راحت" را به بهترین شکل اجرا می‌ کند.

ریکاردو گارکا (سرمربی پرو)


گارکا سرمربی آرژانتینی، استایلی مثل راک استارهای قدیمی دارد. حتی موهای لخت او هم کار را خراب نمی ‌کند! در عین حال که با سبک اسپورت لباس می‌ پوشد، می‌ توان او را با موهای مشکی و لباس کلاسیک نیز فرض کرد.

الیا سیسه (سرمربی سنگال)


سیسه که سال‌ ها در پاری سن ژرمن بازی می‌ کرد، موهایی شبیه به باب مارلی دارد و شبیه به موزیسین های معروف سبک رِگّه است. سبک لباس پوشیدن او خاص است. او بسیار صاحب سبک است. او دقیقا می‌ داند که چگونه لباس ‌های مختلف را بپوشد که افراد کمی می‌ توانند این گونه باشند.

کارلوس کی روش (سرمربی ایران)


سرمربی پرتغالی یکی از آن دسته مربیانی است که بسیار موفق است ولی شرایط خوبی روی نیمکت تیمش ندارد. کی روش با منچستریونایتد کار کرده، سرمربی رئال بوده و از این تیم اخراج شده و حالا هدایت ایران را برعهده دارد.
کی روش کاملا کلاسیک پوش است. او از آن مردهای سخت کوش است که تمام هزینه های لازم برای موفقیت را می ‌پردازد. همیشه لباس‌ های گران، کفش های شیک و کت و شلوار و تی شرت‌ های عالی می‌ پوشد.

استانیسلاو چرچسوف (سرمربی روسیه)


چرچشوف حتی در زمان بازیکنی، وقتی در درون دروازه می‌ایستاد نیز بسیار قدرتمند و قوی به نظر می‌آمد. او که حالا مربی شده، نتایج خوبی با تیمش کسب کرده است. او با لباس ‌های طوسی رنگ تیپ جالبی پیدا می ‌کند. سبیل های قهوه ای کاملا با رنگ لباس او هماهنگ هستند.

هکتور کوپر (سرمربی مصر)


کوپر سرمربی آرژانتینی به عنوان معروف ترین بازنده جهان شناخته می‌ شود. او با والنسیا، مایورکا و اینتر، بارها نایب قهرمان شده و نمی ‌توان موفقیتی در کارنامه اش پیدا کرد. او که صورتی جدی و خشن دارد، اگر لباس‌ های روشن بپوشد، خوش تیپ تر خواهد شد.
advertising