تقاضای برادر خشایار الوند از عوامل سریال پایتخت چه بود

مجلهچهره ها

- 97/12/13
تقاضای برادر خشایار الوند از عوامل سریال پایتخت چه بودخشایار الوند از نویسندگان توانای ایرانی است که آثار طنز قوی را از خود به نمایش گذاشته است.
وی در تاریخ پنج شنبه نهم اسفندماه بر اثر ایست قلبی از دنیا رفت.
از جمله فیلم هایی که نویسندگی آن بر عهده خشایار الوند بود می توان به سریال های علی البدل و پایتخت و درحاشیه و قهوه تلخ اشاره کرد. خشایار الوند در آخرین فعالیت خود نویسندگی فیلم سینمایی پایتخت را بر عهده داشت که قرار بود در شب عید پخش شود. اما با فوت ناگهانی وی همه چیز به هم ریخت. جالب است بدانید که خشایار الوند یک روز قبل از مرگش مصاحبه ای انجام داده بود و قول داده بود که مردم در فیلم سینمایی پایتخت صحنه های جالبی را خواهند دید طوری که تا آخر فیلم قهقهه بزنند.
حال مشخص نیست با فوت نویسنده باز این ایپیزود ساخته خواهد شد یا خیر.

عصر امروز مراسم ختم خشایار الوند در مسجد جامع شهرک غرب تهران برگزار شد. در این مراسم که برخی از سینماگران حضور داشتند
سیروس الوند برادر بزرگ مرحوم خشایار الوند در این مراسم از عوامل سریال «پایتخت» درخواست کرد که قسمت ویژه آن را که قرار بود برای شب عید نوروز از تلویزیون پخش شود، بسازند.
او خواسته خود از عوامل سریال پرطرفدار «پایتخت» را این گونه مطرح کرد : «بنده از سیروس مقدم و محسن تنابنده عزیز خواهش می کنم هرچقدر خشایار از فیلمنامه «پایتخت» را نوشته -چه یک جمله و چه دو جمله- آن را ادامه دهند و اگر می‌شود «پایتخت» را بسازند تا روح این بچه حال کند و دل شاد شود».
الوند در پایان سخنان خود تاکید کرد: «نگذارید مردم چشم انتظار بمانند و نگذارید آخرین کار خشایار نیمه تمام بماند؛ بگذارید شب عید این مردم نازنین «پایتخت» را ببینند و از آن لذت ببرند.این گونه روح برادرم نیز شاد می شود.
advertising