استوری جنجالی بهنام برزای مهاجم پدیده علیه مهرداد میناوند

مجلهچهره ها

- 97/11/30
استوری جنجالی بهنام برزای مهاجم پدیده علیه مهرداد میناوندروز گذشته در تاریخ دوشنبه 29 بهمن)دو تیم پرسپولیس و پدیده به مصاف هم رفتند. نتیجه این بازی به پنالتی ختم شد وتم سرخ پوشان پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه پیدا کرد.
این بازی حواشی نیز به دنبال داشت و موجب ملتهب شدن فضای استادیوم شد.
یحیی گل محمدی در آخرین دقیقه بازی، بهنام برزای را به زمین فرستاد تا ضربه پنالتی را بزند. برزای نیز نخستین پنالتی پدیده را تبدیل به گل کرد و تیم پدیده یک بر صفر جلو افتاد. او ضربه اش را برخلاف جهت بیرانوند زد . وی شادی پس از گلی را انجام داد که موجب اعتراض هواداران پرسپولیس شد. او دستش را کنار گوشش گذاشت و به تقلید از فرهاد مجیدی عدد4 را به هوادران پرسپولیس نشان داد که این امر موجب اعتراض شدید هواداران شد.
اما این خوشحالی دوامی نداشت و تیم پدیده بازنده زمین بود.
در این مسابقه فوتبال درگیری بین مهرداد میناوند و بهنام برزای مهاجم به وجود آمد و مهرداد میناوند به خوشحالی بعد از گل او واکنش نشان داد.
این درگیری به فضای مجازی کشیده شد. برزای با انتشار یک استوری صحبت های عجیب و تندی علیه میناوند منتشر نمود. البته وی به سرعت این استوری را پاک کرد که البته از چشم کاربران دور نماند. استوری جنجالی بهنام برزای در ادامه درج شده است:
استوری جنجالی بهنام برزای مهاجم پدیده علیه مهرداد میناوند
تیم پدیده نتوانست در برابر تیم سرخ پوشان به برتری برسد و شاید اگر پدیده بازی را می‌ برد، اکنون آبی ها نگاه ویژه ای به این بازی و خوشحالی بازیکن سابق خود یعنی بهنام برزای داشتند.
advertising