اجرای محسن ابراهیم زاده در ورزشگاه آزادی

مجلهموزیک

- 97/08/20
اجرای محسن ابراهیم زاده در ورزشگاه آزادیروز گذشته شنبه 19 آبان 1397 بازی برگشت فینال جام باشگاه های آسیا در ورزشگاه آزادی برگزار شد. با اینکه این دیدار قهرمانی را برای پرسپولیس به ارمغان نیاورد اما آورده های بسیاری برای ورزش و البته هنر ایران داشت.
براساس اعلام قبلی قرار بود محسن ابراهیم زاده خواننده موسیقی پاپ، برای 80 هزار هوادار پرسپولیس به اجرای برنامه بپردازد. صندلی های ورزشگاه از حدود ساعت 15 پر شده بود و از همین زمان بود که حاضران در ورزشگاه آزادی منتظر اجرای برنامه موسیقی بودند اما هیچ خبری از کنسرتِ وعده داده شده نبود. حتی شایعه هایی مبنی بر لغو شدن برنامه اجرای موسیقی هم شنیده شد. حدود نیم ساعت به آغاز بازی مانده بود که مسئولان برگزاری این دیدار، ترتیبی دادند که استیجی در کنار چمن ورزشگاه آزادی و روبه روی جایگاه اصلی ساخته شود. حدود 20 دقیقه به آغاز مسابقه مانده بود که محسن ابراهیم زاده شروع به خواندن کرد.
هوادان از خواندنش استقبال خوبی داشتند. ابراهیم زاده تنها دو قطعه اجرا کرد؛ یکی «عاشق شدن» و دیگری «دونه دونه». در اجرای یکی از این دو قطعه استرس و ضعف های بسیاری در صدای ابراهیم زاده شنیده شد و به محض شروع آتش بازی در ورزشگاه، هواداران اجرای این خواننده را رها و به آتش بازی های قبل از شروع بازی واکنش نشان دادند. صدای ورزشگاه خوب بود به نسبت آنچه تصور میشد؛ که در ورزشگاه آزادی به علت نبود امکانات صوتی مناسب نمی توان کنسرت برگزار کرد.
به هر حال ورزشگاه آزادی بسیار بزرگ است و سیستم صوتی بسیار قدرتمندی را می طلبد که بتواند همه ی ورزشگاه را پوشش دهد، اما خوشبختانه استانداردهای برگزاری دیدار فینال آسیا در این ورزشگاه رعایت شده بود و هنگام اجرای برنامه موسیقی، صدای خوبی به گوش هواداران پرسپولیس رسید. سیستم های صوتیِ بزرگی بر روی زمین و دورتا دور ورزشگاه تعبیه شده بود تا هم صدای گوینده ورزشگاه و هم صدای محسن ابراهیم زاده با کیفیت مناسبی به گوش هواداران برسد.
advertising