ماجرای تصادف خودروی شاهزاده فیلیپ همسر ملکه الیزابت

مجلهچهره ها

- 97/10/29
ماجرای تصادف خودروی شاهزاده فیلیپ همسر ملکه الیزابتبه تازگی اخباری در رسانه ها منتشر شده و در آن عنوان شده که شاهزاده فیلیپ همسر ملکه الیزابت ملکه انگلیس دچار یک سانحه رانندگی شده است. بنابر این گزارشات منتشر شده خودرو شاهزاده فیلیپ به خاطر برخورد با خودروی دیگر دچارسانحه شده و واژگون شده است. اما این تصادف تلفات جانی نداشته است و شاهزاده فیلیپ دچار مشکلی نشد.
در طی این تصادف شاهزاده فیلیپ برای انجام آزمایش های مورد نیاز و اطمینان از سلامت او را به بیمارستان منتقل کردند اما این شاهزاده بریتانیایی در طی این سانحه هیچ مشکلی برایش ایجاد نشده و جراحتی نداشته است. این تصادف حدود ساعت 3 عصر روز پنج شنبه اتفاق افتاد و با توجه به صحبت های پزشکان بیمارستان حال جسمانی شاهزاده فیلیپ مساعد است و دو سرنشین خودروی مقابل دارای جراحاتی سطحی شده اند.
ماجرای تصادف خودروی شاهزاده فیلیپ همسر ملکه الیزابت

عکس قدیمی از شاهزاده فیلیپ و همسرش ملکه الیزابت


شاهزاده فیلیپ در 10 ژوئن 1921در شهر کورفو واقع در کشور یونان متولد شد. وی در 20 نوامبر 1947 با الیزابت دوم ملکه کنونی کشور انگلیس ازدواج کرد. حاصل این ازدواج پنج فرزند است. وی تا اکتبر سال 2011، ریاست دانشگاه کمبریج را بر عهده داشت. شاهزاده فیلیپ که مسن ترین و کهنسال ترین همسر یک فرمانروای انگلیس است از سال 2017به طور رسمی بازنشستگی خود را اعلام کرد. شاهزاده فیلیپ اولین فردی است که بیش ترین مدت خدمت را به عنوان همسر فرمانروا داشته‌ است. وی از شاهزادگان به دور از حاشیه است که تصمیم گرفته دوران بازنشستگی خود را به دور از حاشیه و انظار عمومی بگذاراند.
advertising