تصاویر عباس علیزاده بازیگر هالیوود ملقب به بروس لی افغانستان

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/06
تصاویر عباس علیزاده بازیگر هالیوود ملقب به بروس لی افغانستانعباس علیزاده جوان 25 ساله ای است که به همراه خانواده خود در کابل زندگی می کند. این جوان افغانی در رشته های کونگ فو و ووشو فعالیت حرفه ای دارد. این جوان که بازیگر است شباهت زیادی به چهره و اندام بروس لی دارد. همین امر موجب شهرت وی در جهان و بخصوص هالیوود شد.
حدود سه سال پیش بود که یک عکس از عباس علیزاده در فیسبوک منتشر شد و این عکس دست به دست شد. پس از مدتی صاحب عکس ملقب به بروس لی افغانستان شد.
البته این لقب برای او با واکنش های متفاوتی در پی داشت. مردم با دیدن او در شهر واکنش های مختلف نشان می دهند، بعضی ها از او استقبال کرده با او عکس می گیرند، تعدادی دیگری او را به تمسخر میگیرند.
تصاویر عباس علیزاده بازیگر هالیوود ملقب به بروس لی افغانستان

عباس علیزاده کیست


عباس علیزاده از دوران کودکی با دیدن فیلم های بروس لی به ورزش های رزمی علاقه زیادی پیدا کرد. اما بخاطر مشکلات اقتصادی خانواده نتوانست به باشگاه های ورزشی برود. البته این موضوع مانع او نشد و دست از تلاش برنداشت. به همین خاطر تصمیم گرفت تمرینات خود را در خانه آغاز کند.
حال او حدود 10 سال است که در رشته کونگ فو و ووشو فعالیت ورزشی دارد.

عباس اظهار داشت، که عاشق هنرها و شخصیت بروس لی است. در این مدت فقط سه و نیم سال در یکی از باشگاه های ورزشی کابل با مربی تمرین کرده است.
وی تمرینات خود را در زیرزمینی خانه خود با استفاده از تجهزات بسیار کم شروع کرده ب و تا به حال هم در همان جا تمرین می کند. این جوان با استعداد استفاده نانچیکو را با تماشای فیلمهای بروس لی آموخته است.

فیلم های عباس علیزاده مشهور به بروسلی


پس از این که لقب بروس لی افغانستان به گوش جهان رسید شماری از شرکت های فیلم سازی هالیوود پیشنهاد همکاری را به وی کردند. اولین فیلم او برات لی نام دارد که در شهرهای مختلف آذربایجان فیلمبرداری شده است.
عباس علیزاده مشهور به « بروس لی افغانستان» اخیراً با سینمای هالیوود قرارداد امضا کرد و قرار است در فیلم «او برگشت» بازی کند. تصویربرداری این فیلم هالیوودی از فوریه 2019 آغاز خواهد شد. عباس علیزاده در این فیلم به عنوان بروسلی بازی خواهد کرد.
این جوان افغانی بزرگ ترین آرزوی خود را رسیدن به سینمای هالیوود عنوان کرده و انتظار می رود که با توجه به شباهت زیادی که به بروسلی دارد و توانایی اش در رشته های رزمی به زودی به این آرزوی خود می رسد.
advertising