کوین اسپیسی بازیگر معروف هالیوود متهم به آزار جنسی شد

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/05
کوین اسپیسی بازیگر معروف هالیوود متهم به آزار جنسی شدکوین اسپیسی بازیگر معروف و پرحاشیه آمریکایی باز هم جنجال آفرید. وی در تازه ترین اخبار به فساد اخلاقی متهم شد و به اتهام آزار جنسی یک پسر نوجوان 18 ساله باید در دادگاه حاضر شود . البته کوین اسپیسی حاضر به قبول این اتهام نشده است. وی رسما از سوی دادگاه ماساچوست متهم شد که در سال 2016 به یک پسر 18 ساله تجاوز کرده است. این نوجوان پسر مجری سابق تلویزیون به نام هدر اونرو است که طبق شکایتش عنوان کرده که کوین به زور به او مشروبات الکلی خورانده و وی را مورد تجاوز قرار داده است.
البته کوین اسپیسی با انتشار یک کلیپ در توییتر عنوان کرده که این موضوع صحت ندارد و به او تهمت زده اند. اما دادگاه حرف های وی را قبول نکرده و او را وادار کرده که حتما در دادگاه حضور پیدا کند.
وی باید در هفتم ژانویه در دادگاه حضور پیدا کند.
کوین اسپیسی بازیگر معروف هالیوود متهم به آزار جنسی شد
کوین اسپیسی متولد 26 ژوئیه 1959 بازیگر تئاتر و سینما، کارگردان، تهیه‌ کننده، فیلم‌ نامه‌ نویس و خواننده آمریکایی است.
در سال 2017 میلادی، کوین اسپیسی رسماً اعلام کرد که اکنون «به عنوان یک همجنس‌ گرا» زندگی می‌ کند. این خبر بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت.
این بازیگر و مجری معروف آمریکایی تا به حال موفق به دریافت دو جایزه اسکار شده است.
این اولین بار نیست که به این بازیگر 49 ساله اتهامات آزار جنسی می دهند و با توجه به سابقه بد او تجاوز به این نوجوان دور از انتظار نیست و احتمالا وی مجرم شناخته شود.
advertising